Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه منچستریونایتد با فوق‌ستاره پرتغالی‌اش از پیراهن جدید خود رونمایی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد امروز (جمعه) به طور رسمی از پیراهن جدید شیاطین سرخ که شاگردان اریک تن‌هاخ قرار است به‌عنوان پیراهن اول خود در فصل 23-2022 مورد استفاده قرار دهند، رونمایی کرد.

نکته جالب در این رونمایی، حضور کریستیانو رونالدو در فیلم رونمایی مشترک منچستریونایتد و کمپانی «آدیداس» از این پیراهن است، برنده پنج توپ طلا که در روزهای اخیر به شدت شایعه جدایی‌اش از جمع شیاطین سرخ مطرح بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو که گفته می‌شود مورد توجه باشگاه‌هایی همچون بایرن مونیخ، چلسی ناپولی و رُم قرار دارد، فصل گذشته آمار 24 گل زده در 39 بازی از رقابت‌های مختلف را از خود برجای گذاشت. او هنوز یک فصل دیگر با من‌یونایتد قرارداد دارد.

پیراهن جدید منچستریونایتد قرمز رنگ با یقه‌ای سفیدرنگ است که برای هواداران منچستریونایتد یادآور سال‌های پرافتخار گذشته این تیم است.

استقبال مدافع پیشین چلسی از پیوستن رونالدو به آبی‌‌پوشان لندنی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو منچستریونایتد کریستیانو رونالدو منچستریونایتد پیراهن جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین

به گزارش "ورزش سه"، یکی از پرافتخارترین بازیکنان شاغل در لیگ برتر، در این فصل و بعد از جدایی از پرسپولیس راهی ذوب‌آهن شده و کار را در جمع شاگردان محمد ربیعی دنبال خواهد کرد.

کامیابی‌نیا که بعد از سال‌ها حضور در پرسپولیس و دستیابی به افتخارات قابل توجه، در نهایت پیراهن شماره 11 این تیم را تحویل داد، با حضور در ذوب‌آهن و در شرایطی که به دنبال استارت چالشی جدید بود با بدشانسی مواجه شد و مصدومیت باعث شد تا چند دیدار تیمش را از دست بدهد.

هافبک جنگنده ذوبی‌ها که روزهای تلخ و شیرینی را با پیراهن پرسپولیس برابر استقلال تجربه کرده بود، اکنون با پیراهن سبز اصفهانی‌ها باید به دنبال موفقیت در جمع شاگردان محمد ربیعی باشد. درست در روزهایی که رقابت در لیگ برتر برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی به اوج خود رسیده و پرسپولیس و استقلال با فاصله یک امتیازی به دنبال دستیابی به قهرمانی این فصل هستند، کاپیتان اسبق پرسپولیس نیز انگیزه بالایی برای خودنمایی در تقابل با شاگردان جواد نکونام خواهد داشت.

کامیابی‌نیا در بازی رفت فرصت چندانی برای حضور در ترکیب تیمش برابر استقلال به دست نیاورد اما در همین دقایقی که در زمین حضور داشت، تیمش موفق شد گل دریافتی برابر حریف را جبران کرده و با تساوی از این جدال خارج شود. باید دید کامیابی‌نیا این‌بار در استادیوم آزادی که خاطرات شیرینی را در آن پشت سر گذاشته، قادر خواهد بود نمایشی به جا بگذارد که بار دیگر هواداران پرسپولیس نگاه‌شان به وی جلب شود یا خیر.

دیگر خبرها

  • کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • رونمایی از پیراهن فصل آینده بایرن: فقط قرمز! (عکس)
  • رسمی؛ پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۴/۲۵ + عکس
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • (عکس) رونمایی رسمی از چری اومودا ۷