Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@22:15:31 GMT

استان مرکزی برای دهه امامت و ولایت بسیج شود

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۹۰۳۰

استان مرکزی برای دهه امامت و ولایت بسیج شود

ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: استان مرکزی باید برای دهه امامت و ولایت بسیج شود و بعد از گذشت ۲ سال از شبوع ویروس کرونا، باید آیین های غدیر احیا و افتخار علوی و فاطمی خلق شود.

آیت الله دری نجف آبادی ۱۷ تیرماه ۱۴۰۱ در خطبه های نماز جمعه این هفته اراک اظهار کرد: ماه های شعبان و رجب و رمضان و ذی الحجه مقدم بر سایر ماه ها و از ماه های ارزشمند هستند و با اشاره به اینکه از همین ابتدا باید برای محرم و برپایی موکب های حسینی و اربعین آماده باشیم، افزود: استان مرکزی باید برای دهه امامت و ولایت بسیج شود و بعد از گذشت ۲ سال از شیوع ویروس کرونا، باید آیین های غدیر احیا و افتخار علوی و فاطمی خلق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: همچنین بعد از این دهه همه باید آماده برگزاری آیین های محرم باشیم و موکب های امام حسین(ع) را با عظمت برپا شوند.

دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه اسلام دین تنبلی نیست، بیان کرد: همه باید برای توسعه و حل مشکلات کشور تلاش کنند.

وی اضافه کرد: مسئله عفاف و حجاب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و آیات زیادی نیز در قرآن به این مهم تاکید داشته است. دشمن در بحث تهاجم فرهنگی کیان و عظمت خانواده را هدف قرار داده که همگان در این خصوص باید هوشیار و آگاه باشند. نیروی انتظامی و بسیج و مسئولان امر به معروف و ‌نهی از منکر باید نسبت به موضوع حجاب توجه ویژه داشته و با قدرت در این حوزه اقدامات لازم را انجام دهند تا حرمت شکنی صورت نگیرد و جریاناتی همانند جریانات شیراز رخ ندهد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ترامپ به دنبال تقویت کردن رابطه کشورهای عربی با اسرائیل است اما در واقع از این راه می خواهد فساد و فاحشه گری و آدم کشی و سایر جنایات را ترویج و بسط دهد.

وی با بیان اینکه آمریکا در داخل خود رسواست، خاطرنشان کرد: در هفته حقوق بشر امریکایی باید جنایت ها و دشمنی های این کشور معرفی و مرور شود. رسوایی های آمریکا برای همیشه باقی می ماند. از اول تا امروز آمریکا هیچ خدمتی به ما نکرده و سراسر جنایت انجام داده است.

دری نجف آبادی بر هوشیاری همگان تاکید کرد و گفت: همه باید قدرشناس امام و رهبری باشد و به توصیه های دین مبین اسلام از جمله حجاب در جامعه توجه ویژه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی هویت و دین و غیرت ندارند و نباید به حرف آنها گوش دهیم. همه ما در برابر یک قطره خون شهدا مسئولیم و همه باید جوابگوی آنها باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماز جمعه استان مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وقوع سیلاب در افغانستان

ریاست هواشناسی وزارت ترانسپورت و هوانوردی طالبان از احتمال بارش برف، بارش شدید باران، رعد‌وبرق و سرازیرشدن سیلاب‌ در ۱۷ ولایت کشور هشدار داده است.

این ریاست بارش برف و باران و سرازیرشدن سیلاب‌ را برای فردا (دوشنبه، ۱۰ ثور) در ولایت‌های بدخشان، تخار، سمنگان، بغلان، نورستان، کنر، لغمان، ننگرهار، پنجشیر، کاپیسا، پروان، بامیان، کابل، میدان وردک، لوگر، پکتیا و خوست پیش‌بینی کرده است.

ریاست هواشناسی افغانستان همچنین میزان بارش باران را در نقاط مختلف این ولایت‌ها بین ۱۵ تا ۳۰ میلی‌متر پیش‌بینی کرده است.

گفتنی است که در روزهای اخیر شمار زیادی از ولایت‌های کشور شاهد بارش شدید باران و سرازیرشدن سیلاب‌ بوده است.

به تازگی وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طبیعی اعلام کرد که بارندگی و سیلاب در سه روز اخیر در کشور جان هشت نفر را گرفته و سه نفر را زخمی کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • حمله به نمازگزاران در گذره ولایت هرات
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان