Web Analytics Made Easy - Statcounter

یازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر شنبه (۱۸ تیرماه) کار خود را با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی و جمعی از نمایندگان و مسئولان در برج میلاد آغاز می‌کند.

به گزارش ایران اکونومیست از یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، این جشنواره به عنوان یکی از رویدادهای مهم، کار خود را از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه(۱۸ تیرماه) با حضور سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و مسئول ساماندهی مد و لباس و جمعی از نمایندگان و مسئولان در برج میلاد آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این آیین از سامانه شیما (شناسه یکپارچه مد و لباس ایران) رونمایی می‌شود.

در طول برگزاری این رویداد، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای فراکسیون‌های فرهنگی، اجتماعی، صنایع، اعضای هنر صنعت پوشاک و اهالی سبک پوشش و مد کشور و عموم علاقه‌مندان دعوت شده است تا در این دوره از جشنواره، حضور داشته باشند و از آخرین دستاوردها، آثار و پیشرفت‌های هنر صنعت پوشاک و سبک پوشش ایرانی اسلامی بازدید کنند.

با توجه به اینکه در سال‌های گذشته، برج میلاد به عنوان یکی از مراکز برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری درنظر گرفته شده بود، تقسیم‌بندی حضور در این جشنواره بدین صورت است که طبقه منهای دو، متشکل از سالن‌های سعدی، بوستان و... محل کارگاه‌های تخصصی، نشست‌های آموزشی، پاویون تشریفات، ستاد خبری و اجرایی هستند و محل برگزاری بخش‌های سه گانه جشنواره در طبقه دوم برج میلاد (معروف به سالن همتا) پذیرای بازدیدکنندگان بخش رقابتی و غیررقابتی و گالری جشنواره خواهد بود.

 

جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر بزرگ‌ترین رویداد تخصصی در عرصه مد و لباس کشور است. این جشنواره رویدادی فراگیر در حوزه هنر-صنعت مد و لباس است که در راستای تحقق مفاد ماده سه قانون ساماندهی مد و لباس کشور مصوب ۱۲ دی ماه ۱۳۸۵ مجلس شورای اسلامی هر ساله در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: شورای فرهنگ عمومی ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مد و لباس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مد و لباس جشنواره بین المللی مد و لباس فجر برج میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

انتخاب عاطفه خادمی، بر اساس ماده واحده تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی در جلسه اسفند سال گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز بر اساس مصوبه بهمن ۱۴۰۲ شورای معین این شورا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

پیش از این سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بود.

دیگر خبرها

  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد صلح و حل منازعات بین دولت‌ها نقش به‌سزایی دارند
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!