Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قم از ۴۰ ابتلای جدید به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قم وضعیت آمار بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ظهر جمعه _هفدهم تیرماه_ را به شرح زیر اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تعداد بیماران بستری مشکوک به کرونا ۶۳ نفر است و هشت نفر مبتلا به کرونا قطعی در مراکز درمانی استان بستری هستند، تصریح کرد: بیماری در بخش‌های مراقبت ویژه بستری نیست.

در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی در این استان گزارش نشده است.

انجام تست روزانه در استان ۵۸ مورد و تعداد تست مثبت ۱۱ نفر و مجموع واکسن تزریق شده یک میلیون و ۸۷۹ هزار و ۵۴۹ دوز بوده است.

کد خبر 586821

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آمار کرونا در قم فوت شدگان کرونا در قم آمار ابتلا به کرونا در قم وضعیت کرونا در قم موج پنجم کرونا در قم کرونا در قم آمار کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این تعداد کالای آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تقلبی فاقد صلاحیت مصرف انسانی به ارزش تقریبی چهار میلیارد ریال، در بازرسی‌های فروردین ماه در سطح عرضه کشف و ضبط شد.

دکتر علی روحبخش افزود: معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد با هدف تأمین، نظارت و ارتقای کیفی و کمی خدمات دارویی، غذایی، آرایشی، بهداشتی، طبیعی، سنتی، ملزومات و تجهیزات مصرفی پزشکی در هفت حوزه فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: در فروردین ماه امسال بیشترین تمرکز حوزه معاونت غذاودارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر اجرای مأموریت‌های محوله در طرح نوروزی ١۴۰٣ بود و در این ایام، مرکز نظارت بر امور دارو و مواد تحت کنترل بر فعالیت ١٢۶ داروخانه شبانه روزی در سطح دانشگاه و ٣۶ داروخانه روزانه مجاور حرم مطهر رضوی نظارت کرد.

دکتر روحبخش اضافه کرد: از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته در طی یک ماه اخیر می‌توان به صدور ٩٣ مجوز صادرات و واردات مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، ٧٢ مورد بازرسی از خرده فروشی‌های گیاهان دارویی (عطاری‌ها) و باشگاه‌های ورزشی، ٧٩٧ مورد پاسخگویی به شکایات و تماس‌های تلفنی مرتبط با شیرخشک و غذا‌های ویژه، بررسی ٩٣ مورد نمونه دریافتی در آزمایشگاه کنترل غذاودارو و بررسی ١١ مورد نمونه دریافتی در این آزمایشگاه اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟