Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@21:41:09 GMT

سارقان ۱۸ دستگاه موتورسیکلت در همدان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۹۲۳۸

سارقان ۱۸ دستگاه موتورسیکلت در همدان دستگیر شدند

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ"هادی نجفی صالح"، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهر همدان، ماموران کلانتری ۱۲ مدرس با رصد دوربین های مداربسته در محل سرقت و بکارگیری شگردهای پلیسی همچنین بررسی سابقه سارقان، یک متهم را در این خصوص شناسایی کردند.

وی افزود: نامبرده پس از دستگیری و انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات پلیسی به ۱۸ فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی فرد دیگری اعتراف و دلیل این کار را اعتیاد به مواد مخدر عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نجفی صالح با اشاره به اینکه با راهنمایی وی، همدستش نیز به همراه یک دستگاه موتورسیکلت دستگیر شد، بیان کرد: از والدین درخواست می شود مهارت" نه گفتن"، در مقابل درخواست افراد سود جو را به فرزندان خود بیاموزند.

کشف کالای قاچاق در اسدآباد 

جانشین انتظامی استان، از کشف هفت دستگاه گوشی تلفن همراه و ۷۶۳ قطعه لوازم جانبی انواع تلفن همراه به ارزش ۲ میلیارد ریال در نتیجه اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ۲ روز گذشته در شهرستان اسدآباد خبر داد. 

سرهنگ"رضا زارعی" افزود: در ۲ روز گذشته ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان اسدآباد با همکاری ماموران یگان امداد با هدف اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کنترل خودروهای عبوری در سطح محورهای مواصلاتی پرداختند.

وی اضافه کرد: کارکنان در حین اجرای طرح به یک دستگاه خودرو در میدان سید جمال الدین مشکوک شده و آن را متوقف کردند که در بازرسی از آن، گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی تلفن همراه کشف و سه نفر دستگیر شدند.

جانشین انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده، گفت: پرونده در این راستا تشکیل و متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند،

توقیف ۴۴ راس دام فاقد مجوز در بهار 

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: ماموران انتظامی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق و پایش مسیرهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، ۴۴ راس گوسفند فاقد مجوز را از یک دستگاه کامیون کشف کردند.

سرهنگ «بزرگعلی نوری» با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش دام های کشف شده را بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارزیابی کرده اند، افزود: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و احشام مکشوفه به اداره دامپزشکی منتقل شد.

برچسب‌ها نیروی انتظامی همدان سرقت شهر همدان کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی همدان سرقت شهر همدان نیروی انتظامی همدان سرقت شهر همدان کشفیات مبارزه با قاچاق تلفن همراه اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت خودروهای پراید در سطح شهر و ادامه دار شدن سرقت‌ها، پرونده ویژه‌ای در اداره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی مشهد تشکیل شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: طبق بررسی‌های میدانی متهمان به صورت حرفه‌ای در قالب یک باند سه نفره با استفاده از خودروهای سرقتی در ساعات پایانی شب با پرسه زنی در خیابان های خلوت و شناسایی خودروهای پراید بدون تجهیزات ایمنی آن‌ها را سرقت می‌کردند.

وی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت خودرو سه عضو این باند را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در دو اقدام ضربتی و غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

نگهبان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان در شهرک سیدی مشهد یک دستگاه سواری پراید، تعدادی زیادی وسایل مسروقه شامل آچارآلات، سه عدد جک، پنج دستگاه باند، چهار دستگاه ضبط و پخش، ۲ عدد چادر مسافرتی، پنج دستگاه تلفن همراه، یک کیسه خواب، سه عدد زیرانداز مسافرتی، یک باربند، چهار حلقه لاستیک زاپاس و یک جفت کفش اسکیت و غیره کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهمان در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به سرقت پنج دستگاه سواری پراید و ۳۵ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر مشهد اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید