Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به اینکه گندم کاران پارس آبادی از تأخیر در پرداخت مطالبات خود گلایه دارند، اظهار کرد: دولت همواره کشاورزان را به کشت محصولات استراتژیک از جمله گندم و جو دعوت و تشویق می‌کند اما هنوز مطالبات کشاورزان پرداخت نشده است که از دولت می‌خواهیم بهای گندم خریداری شده از کشاورزان منطقه در اسرع وقت پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص فصل جابجایی و قرارداد اجاره بها و با اشاره به اینکه مسؤولان نظارت جدی بر اجاره بهای مسکن و مجتمع‌های تجاری داشته باشند، تاکید کرد: یک بار دیگر از صاحبان املاک مسکونی و مجتمع‌های تجاری می‌خواهم خود را در جای مستأجران بگذارند و نهایت انصاف و مساوات را رعایت کنند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد در خصوص گلایه مردم از صف‌های طولانی نان در نانوایی‌های شهرستان و با اشاره به اینکه دستگاه‌های متولی به منظور بهبود وضعیت موجود در نانوایی‌ها نظارت جدی داشته باشند بیان کرد: در راستای نظارت بر عملکرد نانوایی‌های شهرستان، نصب دوربین‌های مدار بسته می‌تواند در توزیع عادلانه آرد به منظور افزایش کنترل و نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها و توزیع عادلانه آرد نانوایان مؤثر باشد.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به اینکه آرد، امانت دولت در دست نانوایان است، تاکید کرد: عده‌ای از نانوایی‌ها سهمیه آرد خود را می‌فروشند که در این صورت به بیش از دو برابر نسبت به پخت سود کنند این کار حرام است و مسؤولان باید برخورد جدی و بازدارنده با نانوایی‌های متخلف در راستای مقابله با فروش آرد دولتی به صورت آزاد داشته باشند.

وی با توجه به اهمیت و ضرورت حجاب و عفاف، اضافه کرد: حجاب و عفاف یکی از ضروریات دین مقدس اسلام و عاملی برای تقویت و تحکیم بنیان خانواده و همچنین باعث وقار مردان و زنان می‌شود.

امام جمعه شهرستان پارس آباد اضافه کرد: امروزه پوشیدن چادر توسط یک بانوی مسلمان جهاد عفاف است و این چادر ارزشش نزد خداوند از عبای من فرد روحانی نیز بیشتر است.

حجت الاسلام باقری بنابی در خصوص ویژگی صفات متقی، تصریح کرد: راست گویی و امانت داری و وفا به عهد و پرهیز از تفاخر و پرهیز از بخل و صله ارحام و مهربانی با ضعیفان و ایثار و نیکی نمونه‌هایی از صفات متقی است.

کد خبر 5533652

منبع: مهر

کلیدواژه: خرید گندم خطبه های نماز جمعه نماز اقامه نماز جمعه ستاد اقامه نماز امام جمعه پارس آباد خرید تضمینی گندم بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت کرمانشاه ویروس کرونا زلزله هرمزگان خراسان رضوی اردبیل سنندج آلودگی هوا مشهد آمار کرونا شیراز مجلس شورای اسلامی گرد و غبار پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد

عکس آرشیوی است.

به گزلرش «تابناک» به نقل از ایرنا از جمعیت هلال احمر استان اردبیل، مجید فتاح زاده با اعلام این خبر گفت : شب گذشته برابر با دریافت گزارش حادثه برخورد یک دستگاه وانت نیسان و پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۵ جاده پارس آباد_ مشگین شهر(حوالی قشلاق حاج فتحعلی) نجاتگران شهرستان پارس آباد با هماهنگی مرکز کنترل عملیات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: نجاتگران هلال احمر در قالب دو تیم عملیاتی متشکل از چهار نفر با خودروی آمبولانس امدادی و ست نجات در محل حادثه حاضر شدند.

فتاح زاده اضافه کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر در این حادثه چهار فوتی را رهاسازی کرده و تحویل عوامل ذیربط دادند.

به گفته وی یک مصدوم حادثه نیز توسط عوامل اورژانس حاضر در صحنه انتقال یافت.

سرپرست معاونت امدادونجات استان اردبیل با اشاره به اینکه نجاتگران هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند، گفت: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ همواره آماده دریافت گزارش های مردمی است.

دیگر خبرها

  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • گلایه متقاضیان سرای خودرو از تاخیر در پلاک گذاری کامیونت‌ها
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • انتقادفرماندار شهرستان بستان آباد ازعدم پرداخت وام‌های تکلیفی بر عهده نهاد‌ها
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد