Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب قشم در خصوص ادعای مطرح شده مبنی بر عملیات اجرایی در حریم غار نمکدان در منطقه آزاد قشم، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی و طرح ادعا‌هایی در خصوص واگذاری عرصه و اعیان غار نمکدان در منطقه آزاد قشم و انجام عملیات اجرایی در حریم این ژئوسایت، دادستان قشم گفت: این موضوع مربوط به سال ۹۸ است که در آن سال واگذاری‌هایی بدون هماهنگی با منطقه آزاد قشم صورت گرفت که عرصه و اعیان غار نمکدان را مورد تعرض قرار داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در خصوص این موضوع پیگیری‌های زیاد و طولانی از طریق مدیریت ژئوپارک و مدیریت سازمان ویراث فرهنگی و گردشگری منطقه قشم انجام شد که در نهایت موضوع منجر به صدور رأی معاونت حقوقی ریاست جمهوری مبنی بر توقف عملیات اجرایی در محدوده غار و عرصه و اعیان آن شد.

دادستان قشم عنوان کرد: پیرو رأی معاونت حقوقی ریاست جمهوری دادستان بندرعباس و رئیس دادگستری استان دستور توقف واگذاری را صادر و این عملیات در سال ۹۹ متوقف شد

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: غار نمکدان قشم دستور قضایی عرصه و اعیان عملیات اجرایی غار نمکدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا ربوده شده بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دیگر خبرها

  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه دیروز در امامزاده ابراهیم
  • تسهیل خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی امور قضایی
  • عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • دادستان گلستان: شهرک‌سازی در جنگل‌های توسکستان متوقف شد
  • دستگیری دو نفر به دلیل تخلیه نخاله در حریم یک تپه تاریخی در البرز
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه