Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@16:04:59 GMT

رادوشوویچ به واراژادین کرواسی پیوست

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۳۹۹۴۱

رادوشوویچ به واراژادین کرواسی پیوست

دروازه‌بان اهل کرواسی و سابق پرسپولیس به تیم واراژادین کرواسی پیوست.

به گزارش ایران اکونومیست، بوژیدار رادوشوویچ که مورد توجه یکی از تیم‌های حاضر در لیگ بلغارستان قرار گرفته بود و برای مذاکره و عقد قرارداد راهی این کشور شد در نهایت تصمیم گرفت به لیگ کرواسی برگردد.

گفته می‌شود این دروازه‌بان کروات در حال توافق با تیمی از لیگ بلغارستان بود اما پس از اینکه پیشنهاد باشگاه واراژادین کرواسی را دریافت می‌کند تصمیم گرفت به کشور خود بازگردد تا فصل آینده را در لیگ کرواسی به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  از چند تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران نیز پیشنهاد رسمی دریافت کرده بود اما با توجه به شکایتی که به دلیل عدم دریافت مطالباتش علیه باشگاه پرسپولیس در فیفا انجام داد و همچنین دریافت حکمی که به سود او صادر شد، تصمیم گرفت تا زمان صدور رای نهایی از سوی دادگاه عالی ورزش به لیگ ایران برنگردد.

بوژیدار رادوشوویچ با ترک ایران و شکایت به کمیته انضباطی فیفا حکم ۸۶۶ هزار یورویی علیه پرسپولیس گرفت، اما مدیران این باشگاه علیه این حکم در دادگاه عالی ورزش اعتراض کردند و به نظر می‌رسد حکم قطعی آن تا پایان مهر ماه اعلام شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۳۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ پیکر این پدر شهید امروز بر دستان مردم شهید پرور کرج تشییع و در جوار فرزند شهیدش در قطعه پدران و مادران شهدا در گلزار شهدای امام زاده محمد به خاک سپرده شد.

شهیدطلبه همایون معدنی از ررمندگان بسیجی ۸ سال دفاع مقدس و متولد ۱۳۴۶ بود که در دوم مرداد ماه ۱۳۶۷ در جبهه جنوب در منطقه کوشک به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ ها در ایران
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ها در ایران
  • بارش ها در ایران ۱۲ درصد کاهش داشته است
  • شکایت ورثه یک مربی اهل کرواسی از تیم ایرانی!
  • جلائی‌پور، استاد دانشگاه: برای عملیات «وعدهٔ صادق» به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده/ به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، شاهد تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد