Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، حجت‌الاسلام محسن سالاری امام جمعه سیریک در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: خشوع و خضوع در زندگی از مصادیق اصلی تقوا در زندگی است و عملکرد خود را فقط در راستای رضای الهی قرار دهیم.

وی افزود: امروز با توجه به‌ شرایط موجود جامعه باید حواسمان به همسایگان خود باشد، چرا که به جز عبادت روحی و جسمی، عبادت اجتماعی نیز مانند قرض و وام دادن بدون سود به هم نوعان نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سیریک گفت: اهمیت روز عرفه همانند شب قدر است و اگر کسی موفق به کسب فیض در شب‌های قدر نشده روز عرفه بهترین فرصت برای پیدا کردن خود و تقویت عبادات است بویژه عبادت‌های اجتماعی که باید تبدیل به رکن اصلی جامعه اسلامی شود.

حجت‌الاسلام سالاری تصریح کرد: مسلم بن عقیل دوران ما امام خامنه‌ای است که پرچمدار حکومت جمهوری اسلامی ایران است تا زمانی که این مسوولیت را به امام زمان(عج) بدهند.

وی ادامه داد: از مردم شهرستان سیریک می‌خواهم نهایت همکاری را با دامپزشکی و شبکه بهداشت داشته باشند و با توجه به شیوع بیماری جدید از طریق گوشت و دام تمهیدات لازم را برای جلوگیری از این بیماری بیاندیشند. 

امام جمعه سیریک بیان کرد: مردان ما عفت را از حضرت یوسف بیاموزند و خواهران ما از حضرت مریم عفت یاد بگیرند؛ امروزه امپراطوری رسانه‌ای غرب به دنبال ترویج کشف حجاب و بی‌حجابی است. 

حجت‌الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: سوء مدیریت در بحث آبرسانی در شهرستان سیریک بیداد می‌کند و ثمره مدیریت بعضی از افراد چیزی جز تشنگی برای مردم سیریک نداشته است.

وی افزود: از شما می‌خواهم به داد مردم تشنه سیریک برسید و به کمک اداره آب شهرستان بیایید؛ به والله ما با یک روز بی آبی نمی‌توانیم کنار بیاییم ولی مردم این منطقه ۴۰ تا ۵۰ روز آب ندارند، آبی هم نیست که بخرند و همچنان در این وضعیت باقی مانده‌اند.

امام جمعه سیریک تصریح کرد: لذا اداره کل آب و فاضلاب استان هرمزگان به کمک مجموعه آبفای شهرستان سیریک بیایند چرا که وضعیت آب بحرانی است. 

انتهای پیام/۸۸۰۵

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه سیریک تنش آبی بحران آب امام جمعه سیریک شهرستان سیریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است