Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@06:08:38 GMT

مطالبه ائمه جمعه هرمزگان از مردم و مسوولان

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۰۰۴۷

مطالبه ائمه جمعه هرمزگان از مردم و مسوولان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ائمه جمعه استان هرمزگان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مباحث متعددی را از مردم و مسوولان محلی و استانی مطالبه کردند.

مسوولان در ایجاد اشتغال پویا کوشا باشند


حجت‌الاسلام قنبر درویشی امام جمعه موقت بندرعباس

مسوولان در ایجاد اشتغال پویا در هرمزگان کوشا باشند تا جوانان از روی آوردن به قاچاق دوری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران غرب هرمزگان از نیرو‌های توانمند و متخصص بومی استفاده کنند.

از استاندار هرمزگان و سپاه پاسداران بواسطه ارائه خدمات مناسب قدردانی می‌کنم و از آنان می‌خواهم این مسیر را تا رفع کامل مشکلات زلزله زدگان غرب استان ادامه دهند.

مسوولان زیربط با رعایت حقوق نانوایان و کارگران از حق مردم در بهره‌مندی از نان با کیفیت تلاش بیشتری کنند.

فضاهای عمومی نباید مانور قداست‌شکنی باشد


حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندرخمیر

 

خانواده‌ها به عنوان میدان‌دار عرصه تربیت در جامعه مسوولیت صیانت از حجاب و عفاف را دارند.

فضاهای عمومی نباید محل مانور قداست‌شکنی و هتک حرمت مادران و دختران عفیفه باشد.

وضعیت آب در شهرستان سیریک بحرانی است


حجت‌الاسلام محسن سالاری امام جمعه سیریک

 

مردم کمال همکاری را با دامپزشکی و شبکه بهداشت داشته باشند تا با توجه به شیوع بیماری جدید از طریق گوشت و دام تمهیدات لازم برای جلوگیری از این بیماری در عید سعید قربان اندیشیده شود.

سوء مدیریت در بحث آبرسانی در شهرستان سیریک بیداد می‌کند و ثمره مدیریت بعضی از افراد چیزی جز تشنگی برای مردم سیریک نداشته است.

از شما میخواهم که به داد مردم تشنه سیریک برسید و به کمک اداره  آب شهرستان بیایید به والله ما با یک روز بی آبی نمی‌توانیم کنار بیاییم ولی مردم این منطقه ۴۰ تا ۵۰ روز آب ندارند و آبی هم نیست که بخرند و همچنان در این وضعیت باقی مانده‌اند.

لذا اداره کل آب و فاضلاب استان هرمزگان باید به کمک مجموعه آبفای شهرستان سیریک بیاید چرا که وضعیت آب بحرانی است.

پروژه‌های نیمه تمام قشم باید در اولویت باشد


حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم

 

اتمام پروژه‌های نیمه تمام از جمله بلوار ورودی روستای طولا باید در اولویت قرار بگیرد چرا که سال‌هاست مردم این روستا چشم انتظار هستند.

تشنگی مردم نزد برخی از مسوولین استان به فراموشی سپرده شده و قول یک ساله آبرسانی به آن‌ها عملی نشده؛ مردم از نبود آب در خانه‌هایشان رنج می‌برند و همان مقدار آبی هم که وجود دارد بهداشتی نیست.

مردم تشنه هستند و آب می‌خواهند اگر می‌توانید و کاری انجام نمی‌دهید که گناهی بزرگ مرتکب می‌شوید ولی اگر توانایی رسیدگی به مشکلات مردم را ندارید چرا وعده می‌دهید و هنوز سر پست و مقامتان هستید؟

سفر درمانی به یزد ضروری‌ترین سفر هرمزگانی‌ها است در حالی که ادعا می‌شود متخصصین متعددی در استان وجود دارد، اگر این گونه است باید رونمایی شود و اگر هم متخصصی حضور ندارد باید تامین بشود.

جامعه اسلامی خوانندگی و موتور سواری بانوان را برنمی‌تابد و باید با این گونه جرم‌ها برخورد شدید صورت گیرد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه هرمزگان حجت الاسلام امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر شنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی کردستان با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسه در استان اظهار کرد: برنامه‌ریزی نیازمند داشتن اطلاعات است و ادارات باید برنامه‌های خود را برای تحقق شعار سال ارائه دهند و برنامه‌ریزی کافی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از مسؤولان مطالبه کرده‌اند که در تولید جهش داشته باشیم، افزود: جهش کیفی مهمتر از کمی است و باید کیفیت خدمت رسانی و تولید بخوبی در اقدامات و تولیدات دیده شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: باید هر ارگان و نهادی متناسب با کار خودشان برنامه‌های تحقق شعار سال را ارائه دهند و ادارات خدمات خود به مردم را نیز افزایش دهند.

زارعی‌کوشا یادآور شد: دستگاه‌ها و ادارات باید شاخص‌های قابل سنجش ارائه کنند و در هر جلسه دو دستگاه عملکرد خود را ارائه کنند.

وی عنوان کرد: تحقق شعار سال، تکلیف بزرگی بر عهده مسؤولان است که توسط ولی امر مسلمین را ابلاغ کرده‌اند و در حوزه اقتصادی جز با مشارکت مردم اتفاقی نمی‌افتد بنابراین در کنار جهش تولید مشارکت مردم مهم است.

وی یادآور شد: ظرفیت‌شناسی، ظرفیت‌سنجی، خلاقیت و ابتکار برای مشارکت دادن مردم در امر تولید باید مورد توجه باشد و فرمانداران و بخشداران براساس اقتضائات و ظرفیت‌های هر منطقه فعالیت کنند.

استاندار کردستان اضافه کرد: شاخص ارزیابی فرمانداران نیز پیشرفت خدمات همه ادارات و دستگاه‌ها در شهرستان‌ها است و توفیق در این زمینه نیاز به مشارکت مردم و ارائه طرح و ایده دارد.

زارعی‌کوشا افزود: برنامه‌ها باید در معرض باشد و نخبگان و جامعه دانشگاهی و جامعه جوان کشور و استان باید به برنامه‌های مسؤولان دسترسی داشته باشند و روی فعالیت‌ها نظر و ایده دهند.

کد خبر 6090011

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند