Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید مهدی حسینی به خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال همزمان با سراسر کشور، مراسم دعا خوانی پر فیض عرفه در شادگان در دو نقطه این شهرستان شامل مسجد جامع و حسینیه انصار المهدی برگزار می‌شود.

وی افزود: ذی‌الحجه ماه مناجات و نیایش است و اوج این نیایش هم روز عرفه بوده که بهترین فرصت برای استغفار از درگاه الهی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان ادامه داد: دعای حضرت امام حسین (ع) در روز عرفه سرشار از مضامین بلند اعتقادی و عرفانی است که همگان می‌توانند از فضائل این دعا بهره‌مند شوند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره فرا رسیدن عید سعید قربان گفت: عید قربان از بزرگترین اعیاد مسلمانان بوده که سرشار از آموزه‌های دینی و تربیتی است.

کد خبر 5533715

منبع: مهر

کلیدواژه: دعای عرفه شادگان سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله هرمزگان اردبیل سنندج خراسان رضوی آلودگی هوا حجاب و عفاف مشهد آمار کرونا مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۰۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان نواخته شد

صبح امروز زنگ سپاس معلم، گرامی داشت روز معلم با حضور جمعی از مسئولان، فرهنگیان و دانش آموزان در مدارس آبادان نواخته شد

حجت الاسلام والمسلمین غبیشاوی امام جمعه آبادان با حضور در مراسم زنگ استانی سپاس معلم در دبیرستان حضرت معصومه آبادان بر اهمیت قدرشناسی زحمات و تلاش معلمان توسط همه افراد جامعه تاکید کرد

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه علم‌اندوزی انسان را از غرور و خودپسندی دور می‌کند افزود: معلمان سمبل آموزش و علم‌اندوزی هستند و ما باید تلاش معلمان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم. 

در این مراسم همچنین از بانوان معلم با اهدای شاخه گل تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • تجلیل از دکتر سنگری ، پژوهشگر عاشورایی در دزفول
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان نواخته شد
  • مراسم گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در خوی + تصاویر
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد