Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد وحیدی امروز در بازدید از ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج گفت: به دلیل ریشه دار بودن مشکلات در این ناحیه، نیازمند کار جهادی برای پاسخگویی به مطالبات مردم هستیم.

وزیر کشور گفت: در نایسر مردم مشکلات زیادی دارند البته رسیدگی‌های خوبی هم صورت گرفته است، اما چون مشکلات در این مناطق ریشه‌ای است، بدون همکاری و دلسوزی همه دستگاه ها، رفع مسائل این ناحیه میسر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ساخت و ساز‌های غیرمجاز را از عمده‌ترین مشکلات نواحی منفصل شهری به ویژه نایسر سنندج دانست و گفت: امیدواریم بحث ساخت و ساز‌های غیرمجاز متوقف و این مهم براساس نقشه باشد.

وحیدی می گوید: مسئولان با ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در نایسر و جدیت مردم در مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز، زمینه ساماندهی این ناحیه منفصل شهری را فراهم سازند.

وزیر کشور در ادامه با ۲ خانواده شهیدان شهیده اسدی و شهید قادری دیدار و با حضور در مزار امام زاده هاجر خاتون خواهر امام رضا (ع) به مقام شامخ این بانوی بزرگوار و همچنین شهیده فاطمه اسدی ادای احترام کرد.

وزیر کشور همچنین از بافت سنتی و تاریخی شهر سنندج شامل پارک شهدا و موزه مردم شناسی در سنندج بازدید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر کشور سفر هیات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نهضت امام راحل وارد شصت و دومین سال حیات خود شد، این نهضت با مسجد و نام حضرت زهرا (س) آغاز شده است؛ انقلاب اسلامی فاطمی حدوث است و در طول همه سال‌های بعد با نام حضرت اباعبدالله (ع) مانا شده است و حسینی بقاست و این حرکت در مساجد و حوزه‌های علمیه تفسیر عملی می‌شود.

اسماعیلی گفت: در دولت مردمی این حرکت به نام نهضت بازگشت به مساجد نام گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در برخی مناطق کم برخوردار محدود است، این موضوعات به طور جدی پیگیری می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: برای آموزش هنر آمادگی داریم در مساجد اقداماتی را انجام دهیم. در مناطق محروم کشور نیز در دو سال اخیر بیش از صد هزار نفر را تحت تعلیم آموزش هنری قرار دادیم و آنها را توانمند کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ