Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید میرشاد ماجدی در خصوص حواشی مطرح شده در روزهای اخیر گفت: متاسفانه حاشیه سازی ها در پایان اردوی قطر علیه تیم ملی فوتبال ایران آغاز شد و از همان روزهای ابتدایی نشانه های کمرنگی دیده می شد اما در ۴۸ ساعت گذشته به صراحت و از منابع نامعلوم برخی اخبار نادرست منتشر شد که به واقع آرامش تیم ملی را بر هم زد و جو بسیار نامناسبی را ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در دلسوزی و نگرانی تک تک اعضای تیم ملی با توجه به اخبار و شایعات همچنین حواشی مطرح شده در روزهای اخیر تردیدی وجود ندارد اما دو دسته شدن و موضع گیری بازیکنان در فضای مجازی پیرامون این موضوع حرفه ای و قابل پذیرش نبوده و نیست.

وی افزود: تنها متولی موضوعات مرتبط با تیم ملی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران است که از استقلال رای خودش دفاع می کند. بازیکنان هم در جایگاه سربازان وطن که وظیفه دارند موجب شادی و خوشحالی مردم ایران شوند نباید نسبت به اینگونه موضوعات به هر شکل واکنش و موضع گیری نشان بدهند و له یا علیه کسی در این مسائل اظهار نظر کنند تا شرایط بحرانی فعلی ایجاد شود.

ماجدی ادامه داد: فدراسیون فوتبال با آگاهی از تحرکاتی که در راستای ایجاد این دودستگی صورت گرفته با قدرت در برابر اینگونه رفتارهای غیر حرفه ای ایستادگی می کند و اجازه نخواهیم داد در آستانه جام جهانی کسی آرامش این تیم را به هر بهانه ای بر هم بزند.

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: از حمایت های وزارت ورزش و دولت و همچنین نگرانی های همه دلسوزانی که شرایط تیم ملی و موفقیت فوتبال ایران در جام جهانی دغدغه آنها است قدردانی می کنم و تردیدی نداریم که همه ملت شریف ایران آرزو دارند تیم ملی فوتبال کشور با قدرت و انسجام برابر حریفانش صف آرایی کند.

وی افزود: در این مقطع با توجه به حساسیت موضوع برگزاری اردوی پیش روی ماه سپتامبر تمرکز فدراسیون فوتبال تامین اعتبارات لازم به منظور برگزاری این اردو و انجام دو مسابقه تدارکاتی مورد نیاز است. حاشیه سازی های اخیر و انتشار اخبار و گمانه زنی های غیر رسمی موجب ایجاد دو قطبی یا چند قطبی هایی در اطراف تیم ملی می شود که انسجام و اتحاد ملی پوشان را تهدید می کند و این موضوع به هیچ وجه مورد تایید فدراسیون فوتبال نیست. اینگونه اخبار و اظهار نظرهای نادرست و غیر رسمی زمینه ساز فضای غبارآلودی کنونی در خصوص تیم ملی شده است.

ماجدی اظهار داشت: فدراسیون به صورت کاملا مستقل در خصوص شرایط تیم ملی و موضوعات مرتبط تا برگزاری رقابت های جام جهانی تصمیم گیری خواهد کرد و اجازه هیچ گونه مداخله ای را نخواهد داد. چارچوب تعامل دولت و وزارت ورزش و جوانان نیز با رویکرد حمایتی تنها تقویت و حل مشکلات تیم ملی بوده و حتی سخنگوی دولت نیز بر همین موضوع تاکید داشتند که تنها فدراسیون فوتبال در حوزه موضوعات تیم ملی و کادر فنی تصمیم گیری می کند و هیچ مداخله ای در اینگونه مسائل تخصصی وجود ندارد.

وی افزود: درخواست ما از همه دلسوزان و حامیان فوتبال ملی در این موقعیت حساس همگرایی و اتحاد در مسیر تقویت تیم ملی به منظور حضور موفقیت آمیز در جام جهانی است. بر این اساس از تک تک اعضای تیم ملی و خصوصا فرد فرد بازیکنان عزیز درخواست می کنم از هرگونه اظهار نظر و موضع گیری در خصوص اینگونه مسائل اکیدا خودداری کنند تا هر کس در جایگاه خودش به وظایفی که در مسیر موفقیت و آماده سازی تیم ملی دارد عمل کند.

برچسب‌ها فوتبال تیم ملی فوتبال میرشاد ماجدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی فوتبال میرشاد ماجدی فوتبال تیم ملی فوتبال میرشاد ماجدی فدراسیون فوتبال جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی

حسین امیرعبداللهیان ضمن تقدیر از تصمیم اخیر دولت ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی، این اقدام را مهم توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه  جمهوری اسلامی ایران  در ادامه دیدارهای خود در حاشیه اجلاس سران اسلامی در بانجول، با «هاکان فیدان » وزیر امور خارجه ترکیه دیدار و گفتگو کرد.

مذاکرات وزیران  امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ترکیه بر روند تحولات منطقه بویژه تحولات غزه، همچنین تبادل نظر در خصوص آخرین تلاش ها و تحرکات برای توسعه و گسترش مناسبات دوجانبه تهران و آنکارا بویژه بر نتایج سفر آیت‌الله رئیسی به آنکارا متمرکز بود.

امیرعبداللهیان در این دیدار  ضمن تقدیر از تصمیم اخیر دولت ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی، این اقدام را مهم توصیف کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، ضرورت ایفای نقش نیرومندتر و فعال تر کشورهای اسلامی به‌ خصوص ایران و ترکیه در حمایت از مساله فلسطین را یادآور شد.

وزیر امور خارجه کشورمان در بخش دیگری از این دیدار مواضع کشورمان را در روند عملیات مقتدرانه وعده صادق در چارچوب دفاع مشروع نیروهای مسلح ایران و در  تنبیه رژیم صهیونیستی تبیین کرد.

 امیرعبداللهیان در خصوص دیدار اخیر روسای جمهور دو کشور در آنکارا تاکید کرد: ارزیابی ما از مذاکرات روسای جمهور ایران و ترکیه و توافقات و پیگیری های صورت گرفته مثبت است، اما باید نتایج کامل توافقات محقق شود.

وزرای امور خارجه ایران و ترکیه همچنین دیدگاه مشترکی در مورد لزوم پیگیری مستمر توافقات سفر ابراهیم  رئیسی به ترکیه داشتند و  بر لزوم فعال تر شدن کمیته‌های مشترک همکاری دو کشور در زمینه‌های مختلف تاکید کردند.

هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، سفر موفقیت آمیز ابراهیم  رئیسی رئیس جمهور کشورمان به ترکیه را حائز اهمیت دانست و از نتایج آن ابراز خرسندی کرد 

هاکان فیدان توسعه روابط با ایران در همه زمینه‌ها را از اولویت‌های مهم ترکیه دانست و از تقویت همکاری های دو کشور در مجامع منطقه ای و ببن المللی استقبال کرد .

وزیر خارجه ترکیه با تشریح رویکرد و مواضع کشورش در قبال تحولات منطقه به خصوص اوضاع فلسطین بعنوان مهم ترین مساله جهان اسلام، موضع‌ همتای ایرانی خود مبنی بر ضرورت ایفای نقش فعال و پویاتر کشورهای اسلامی به خصوص ترکیه و ایران در سازمان همکاری اسلامی را مورد تاکید قرار داد.

دو وزیر همچنین در خصوص وضعیت فلسطین و راههای پایان بخشیدن به جنگ و جنایات سبوعانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری تبادل نظر کردند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • توضیحات میرشاد ماجدی درباره استعدادیابی 9هزار بازیکن تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد