Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جلسه شورای حفاظت از منابع استان با حضور دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

دکتر ایمانیه در این جلسه سفر شهرستانی به جنوب استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: مشکل اصلی مردم به ویژه در جنوب استان فارس آب است پس باید با مدیریت صحیح منابع و راهکار‌های ابتکاری به دنبال تامین آب جهت رفاه مردم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس گفت: شهرستان خرامه در صدر اولویت رسیدگی به وضعیت آب است و برای حل مشکل آب شهرستان خرامه آب منطقه‌ای فارس از طریق تعیین محل حفر چاه جدید و واگذاری موقت چاه کارخانه سیمان خرامه و آبفای استان از طریق تحویل نقشه اجرایی خطوط انتقال آب رینگ داخلی شهرستان اقدام کند. سازمان بسیج سازندگی استان نیز هرچه سریع‌تر عملیات حفر چاه و اجرای خطوط آبرسانی را بصورت همزمان شروع کند.

نماینده عالی دولت در فارس از حضور موثر جهادگران بسیج سازندگی استان در آبرسانی به روستا‌های استان خبر داد و گفت: سازمان بسیج سازندگی استان متعهد شد تا با کمک آبفای استان مشکل آب تمامی روستا‌های دارای تنش آبی و بحرانی سه شهرستان کوار، خرامه و سروستان را ظرف مدت ۱۰ ماه برطرف نماید.

او، تکمیل و اجرای تصفیه خانه و شبکه فاضلاب شهر‌های کوار، سروستان و خرامه را مورد توجه قرارداد و گفت: مقرر شد اعتبار مورد نیاز جهت مطالبات فاز یک، بصورت سه جانبه از سوی وزارت نیرو، استانداری و منابع داخلی استان تامین شود.

دکتر ایمانیه در خصوص تخصیص پساب شهر شیراز جهت انتقال به دشت سروستان، گفت: در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل آب منطقه‌ای فارس، شرکت آبفای شیراز، معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و معاونت حقوقی وزارت نیرو در وزارت متبوع، موضوع تخصیص پساب شهر شیراز جهت انتقال به دشت سروستان بررسی شود.

استاندار فارس گفت: کارآمدی نظام و دولت مردمی عدالت محور ایجاب می‌کند همه مسئولان با همراهی مردم در حل مشکل آب استان تلاش مضاعف داشته باشند.

نماینده عالی دولت در فارس «آب رسانی» را در جهت خشنودی خداوند و سپس باعث رضایت مندی مردم دانست و تلاش در سختی‌ها را برای رفاه هموطنان نعمتی الهی از سوی خداوند اعلام کرد که همه مدیران باید آن را قدر بدانند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار فارس رفع مشکلات آب فارس مشکل آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، روشن ضمیر با بیان اینکه آب شهر شهر دوگنبدان از دیشب قطع شده است گفت: این قطعی در پی بارش های همراه با وزش باد ۲ روز اخیر و تخریب لوله های انتقال ایستگاه‌های آب ملاقون امامزاده جعفر و خیرآباد است.

معاون عمرانی فرماندار گچساران افزود: گروههای عملیاتی و امدادی شرکت توزیع نیروی برق در حال تلاش برای رفع قطعی هستند.

وی ادامه داد: برق برخی مناطق شهر هنوز وصل نشده است.

هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد چند روز از پیش از ورود سامانه بارشی قوی اخیربه استان نسبت به خسارت های این پدیده های طبیعی هشدار داد.

از شهروندان خواسته شده بود: با فاصله گرفتن از رودخانه ها و مسیل ها، خودداری از مستقر شدن عشایر در مناطق مرتفع،پرهیز از فعالیت های کوهنوردی ،خودداری از چرای دام در حاشیه رودخانه ها و پرهیز از سفرهای غیرضروری برای به حداقل رسیدن این خسارت ها گام بردارند.

اما برخی شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی این توصیه را جدی نگرفتند و حاصل این بی توجهی ها وقوع تعداد پرشماری سانحه رانندگی و گرفتاری تعدادی از عشایر در سیلاب و بارندگی های سامانه اخیر بود.

خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران