Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@17:46:29 GMT

آتش سوزی شیطان کوه ۲ مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۱۵۳۴

آتش سوزی شیطان کوه ۲ مصدوم برجای گذاشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان گفت: در حادثه شیطان کوه لاهیجان (آبشار)، دو نفر از آتش‌نشانان این سازمان از ناحیه مچ پا و سوختگی ناشی از حریق مصدوم و توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

سیداحمد میربشیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین جزئیات حادثه آتش‌سوزی شیطان کوه لاهیجان، اظهار کرد: آتش‌سوزی قسمتی از شیطان کوه لاهیجان در ساعت ۱۳:۴۰ امروز جمعه_ هفدهم تیرماه به مرکز عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله ۳۰ نیروی آتش‌نشان به همراه هشت خودرو اطفای حریق و سه دستگاه تانکر آبرسان از ایستگاه‌های یک و دو به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان خاطرنشان کرد: با تلاش آتش‌نشانان حریق شیطان کوه (آبشار) بعد از چهار و نیم ساعت با استفاده از ۱۲۰ هزار لیتر آب به طور کامل مهار شد.

میربشیری تصریح کرد: در این حادثه دو نفر از آتش‌نشانان از ناحیه مچ پا و سوختگی ناشی از حریق مصدوم و توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که در حال حاضر حال عمومی آنها مساعد است.

وی با بیان اینکه اکنون محل حادثه آتش‌سوزی کاملاً توسط آتش‌نشانان پاکسازی شده است، گفت: با نگهبانان شهرداری لاهیجان در دور استخر شیطان کوه هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا در صورت مشاهده حریق بلافاصله به مرکز عملیات سازمان آتش و خدمات ایمنی اطلاع دهند تا آتش‌نشانان با حضور به موقع در محل حادثه از گسترش حریق جلوگیری کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان با بیان اینکه علت آتش‌سوزی توسط یک تیم کارشناسی در دست برسی است و به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود، افزود: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان در حال حاضر با ۴۶ نیروی ستادی و عملیاتی و بکارگیری هشت خودرو اطفای حریق سبک و سنگین، یک خودرو امداد و نجات و اطفای حریق، سه تانکر شش هزار لیتری و یک تانکر ۱۲ هزار لیتری آبرسان در سه ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 586900

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لاهیجان شهرداري لاهيجان آتش نشاني شیطان کوه لاهیجان حادثه آتش سوزی اطفای حریق گيلان آتش سوزی شیطان کوه لاهیجان آتش سوزی در لاهیجان حریق شیطان کوه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان آتش نشانان شیطان کوه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۱۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر، طی تماس والدین یک دختر بچه ۳ ساله با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گیر کردن پای فرزندشان میان کفی بالابر و دیوار مجاور، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی به همراه تیم عملیاتی عازم محل شدند.

معاون عملیات دوشنبه شب با بیان این مطلب افزود: نیروهای عملیاتی بلافاصله پس از قطع جریان برق و مهار بالابر مشغول عملیات شدند و همزمان با سرگرم و آرام کردن کودک موفق شدند بدون هیچگونه آسیبی، با استفاده از تجهیزات مخصوص، هر دو پای کودک را از صفحه میانی و دیوار رهاسازی کنند

به گفته وی، این کودک برای طی مراحل درمانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد و پس از پیگیری‌های انجام شده به‌صورت حضوری در بیمارستان توسط معاون عملیات سازمان مشخص شد که خوشبختانه هیچگونه شکستگی وجود نداشته و با دستور پزشک معالج ترخیص شد.

کد خبر 6092583

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر