Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدوند رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اینکه فردی در یکی از مناطق شهرستان اهواز به صورت مشکوک ۲ لاشه گوشت به درون یک قصابی انتقال می‌دهد، موضوع در دستور گروه نظارتی پلیس و دامپزشکی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تیم نظارتی بلافاصله با هماهنگی مرجع قضایی از محل سوپر گوشت بازدید کردند.

به گفته سرهنگ محمد وند در بازدید به عمل آمده برابر نظر کارشناسان مشخص شد ۲ لاشه گوشت موصوف، گوشت بزغاله بودند که فاقد مجوز دامپزشکی بوده؛ لذا حسب درخواست مرجع قضایی فعلا از فعالیت این واحد صنفی جلوگیری به عمل آمد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان یادآور شد که مالک واحد صنفی جهت سیر مراحل قانونی به اداره نظارت بر اماکن عمومی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتقال گوشت پلیس آگاهی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۱۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، با موافقت سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اماکن فرهنگی‌تاریخی در روز ۱۲ اردیبهشت برای معلمان و استادان دانشگاه، رایگان است.

بر اساس این خبر، روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه، معلمان، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی مرتبط می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی‌تاریخی در سراسر کشور، به صورت رایگان بازدید کنند.

ساعت کاری اماکن فرهنگی‌تاریخی در شش‌ماهه نخست سال جاری در طول ایام هفته از ۹ تا ۱۸ است و در روزهای پنجشنبه و جمعه، تا ساعت ۲۰ افزایش می‌یابد.

علاقه‌مندان به بازدید از هر موزه، پایگاه میراثی یا محوطه تاریخی، با مراجعه به تارنما یا صفحه آن در فضای مجازی، از ساعات دقیق فعالیت آن اطلاع حاصل کنند.

کد خبر 6090588 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه معلمان و اساتید
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان