Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسته خبری ایرنا در هفدهم تیرماه به چند دستگی ملی پوشان فوتبال کشورمان و موضع قاطعانه فدراسیون، اظهار نظر پیشکسوت استقلال در مورد سرمربی جدید این تیم و تبرئه بلاتر و پلاتینی و اخبار جذاب دیگر ورزشی اختصاص دارد.

به گزارش ایران اکونومیست، برای پیگیری بسته ورزشی ایران اکونومیست در این روز با ما همراه باشید تا در جریان اخبار داغ و مهم ورزش ایران و جهان قرار بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ماجدی: فدراسیون فوتبال متولی تصمیم گیری در خصوص تیم ملی است/دودستگی بازیکنان قابل پذیرش نیست

 سرپرست فدراسیون فوتبال با انتقاد از حاشیه سازی های صورت گرفته در روزهای اخیر گفت: فدراسیون فوتبال متولی تصمیم گیری در خصوص کلیه موضوعات مرتبط با تیم ملی است و مقابل هرگونه حاشیه سازی و اختلاف افکنی خصوصا در مقطع حساس کنونی ایستادگی می کند. برای اطلاع از جریان این خبر ما را دنبال کنید. 

اصولی: تا این لحظه تصمیمی برای تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال وجود ندارد

عضو هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: تا این لحظه هیچ تصمیمی برای تغییر سرمربی تیم ملی و جانشین شدن فرد دیگری اتخاذ نشده است. ادامه این خبر را می‌توانید در اینجا دنبال کنید.

عزیزی: تغییر اسکوچیچ بی‌معرفتی است/ مقصر بالا رفتن قیمت قراردادها، دلالان و مدیران باشگاه‌ هستند

ستاره سال‌های گذشته فوتبال ایران با بیان اینکه تغییر دراگان اسکوچیچ اوج بی‌معرفتی است گفت: بروید کی‌روش را بیاورید تا دوباره به هه زور بگوید و فوتبال ایران را مستعمره خود کند. برای مشاهده این خبر با ما همراه باشید.

پیروزی مقتدرانه تیم ملی والیبال مقابل اسلوونی/ انتقام به سبک عطایی و شاگردانش

تیم ملی والیبال ایران در یازدهیمن دیدار خود در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها موفق به شکست اسلوونی نماینده سرزمین آلپ شد تا سه امتیاز ارزشمند به دست آورد. با ما همراه باشید تا در جریان این خبر قرار بگیرید.

یامگا به شایعات پایان داد: استقلال را دوست دارم؛ به‌زودی بازمی‌گردم

وینگر فرانسوی تیم فوتبال استقلال با انتشار یک استوری در صفحه مجازی خود به شایعات پایان داد و نوشت: چند روزی مریض بودم و به‌زودی برای حضور در تمرینات استقلال در تهران حاضر خواهم شد. ادامه این خبر را می‌توانید در اینجا دنبال کنید.

حمایت بازیکنان تیم ملی از سرمربی: به ما اعتماد کنید؛ چیزی را تغییر ندهید

تنی چند از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در صفحه مجازی خود با حمایت از «دراگان اسکوچیچ» نوشتند: به ما اعتماد کنید و چیزی را تغییر ندهید. برای اطلاع از جریان این خبر با ما همراه باشید. 

دو دستگی در تیم ملی فوتبال علنی شد

چند بازیکن باتجربه و مطرح تیم ملی فوتبال در واکنش به استوری حمایتی برخی بازیکنان ملی‌پوش از «اسکوچیچ» اعلام کردند که این مساله بدون هماهنگی و برخلاف میل آنان بوده و بی‌احترامی به مجموعه تیم ملی است.برای مشاهده این خبر با ما همراه باشید.

ورمزیار: ساپینتو رزومه خاصی ندارد؛ استقلال در نقل و انتقالات موفق نبود

مربی سابق تیم فوتبال استقلال در مورد سپردن هدایت این تیم به «ساپینتو» گفت: این مربی پرتغالی رزومه‌ خاصی برای قضاوت ندارد و اگر بر حسب سابقه بخواهیم نظر بدهیم، مربی خوبی نیست اما بهتر است صبر کنیم تا رقابت‌ها شروع شود بعد در خصوص او صحبت کنیم.  ادامه این خبر را می‌توانید در اینجا دنبال کنید.

کاپ آسیا؛ ‌فرصتی برای احقاق حق بسکتبال ایران 

رقابت‌های بسکتبال کاپ آسیا در شرایطی از ۲۱ تیرماه آغاز می‌شود که تیم بسکتبال کشورمان با تیم‌های ژاپن، قزاقستان و سوریه همگروه است و فرصت خوب برای اثبات توانایی‌های خود دارد. برای مشاهده این خبر با ما همراه باشید.

بلاتر و پلاتینی بالاخره تبرئه شدند

«سپ بلاتر» و «مشیل پلاتینی» روسای سابق فیفا و یوفا پس از سال ها از اتهام فساد مالی تبرئه شدند. برای مشاهده این خبر با ما همراه باشید.

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد: رونالدو فروشی نیست

باشگاه منچستریونایتد در بیانیه‌ای اعلام کرد که «کریستیانو رونالدو» یکسال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و فروشی نیست. ادامه این خبر را می‌توانید در اینجا دنبال کنید.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فوتبال ، تیم ملی فوتبال ، بسکتبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی فوتبال بسکتبال ما همراه باشید فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال مشاهده این خبر دنبال کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است

 مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز باشگاهی درباره سهمیه باشگاه‌های ایران در لیگ نخبگان آسیا گفت: سهیمه باشگاه‌های ایرانی برای لیگ نخبگان آسیا در سال جاری قطعا ۲+۱ است. براساس نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای تمامی فدراسیون‌های عضو ارسال شده است، ملاک سهمیه بندی باشگاهی هر کشور برای مسابقات آسیایی در سال ۲۰۲۴، رنکینگ فدراسیون‌ها در سال ۲۰۲۲ است.

او ادامه داد: بر اساس رنکینگ اعلام شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان سال ۲۰۲۲ که در سایت این کنفدراسیون نیز قابل مشاهده است ایران در جایگاه سوم منطقه غرب قرار دارد و بر همین اساس سهمیه باشگاه‌های ایران در لیگ نخبگان دو سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی آف است. ایران یک نماینده نیز در سطح دوم باشگاه‌های آسیا خواهد داشت. نحوه صعود نمایندگان ایران به این مسابقات قبلاً توسط هیات رییسه فدراسیون فوتبال تعیین شده است.

مدیر مجوز باشگاهی ادامه داد: در نامه AFC که روز ۱۵ می ۲۰۲۳ برای فدراسیون‌ها ارسال شده، ملاک انتخاب باشگاه‌ها را در لیگ نخبگان در سال ۲۰۲۲ اعلام کرده است. با مراجعه در سایت AFC رنکنیگ کشور‌های عربستان با ۹۳ امتیاز، ژاپن ۹۱ امتیاز، کره جنوبی با ۸۸ امتیاز، قطر با ۷۵ امتیاز، ایران ۷۲ امتیاز و امارات ۶۴ امتیاز به ترتیب اول تا ششم هستند که بر این اساس سهمیه‌های هر کشور تعیین شده است.

زارعی در پایان گفت: متاسفانه با توجه به نتایجی که باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا که در ۲۰۲۳ به دست آورده اند از یک سو و موفقیت‌های باشگاه‌های امارات، به احتمال بسیار زیاد سهمیه‌های ما برای لیگ نخبگان فصل بعد که از شهریور ۱۴۰۴ آغاز خواهد شد کاهش خواهد یافت احتمالا یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی‌آف خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان