Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی پولادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از زلزله بامداد شنبه یازدهم تیرماه در غرب هرمزگان و در روستای سایه خوش افزون بر ۳۸۰خانوار و روستاهای اطراف آن آسیب دیدند که در همان ساعت اولیه استاندار هرمزگان، فرماندهان جهادی سپاه و سایر گروه های جهادی پای کار آمدند که شاهد وحدت و همدلی، مدیریت کارها و روحیه جهادی فوق العاده آن هم در گرمای بالای ۴۰ درجه به صورت شبانه روزی در منطقه شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: همچنین در همان روزهای نخست وقوع زلزله تهیه و توزیع غذای گرم توسط موکب امام حسین (ع) شهرستان بندرلنگه، تجهیز ماشین آلات سنگین و مدیریت آن توسط مجموعه سپاه برای آواربرداری و برپایی ایستگاه صلواتی توسط طلبه ها و علمای شیعه بویژه طلبه های بسیجی مدرسه آل بیت بندرلنگه همه و همه صحنه های بسیار زیبایی را  در مناطق زلزله زده خلق کردند. 
حجت‌الاسلام والمسلمین پولادی ابرازداشت: نیروهای نظامی و انتظامی هم در عین ایجاد امنیت و حراست از اموال مردم زلزله زده، خود این قشر هم با کارهای جهادی و آواربرداری، مدیریت جهادی را در منطقه به نمایش گذاشتند.
وی ادامه‌داد: در کمترین فرصت ممکن و از  روز سوم پس از زلزله کانکس ها آماده شد و امروز افزون بر ۳۶۰ کانکس در روستاهای زلزله زده از جمله سایه خوش بندرلنگه برپا شده و اسکان موقت مردم انجام شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین پولادی گفت: برق روستاهای زلزله زده نیژ در همان روز نخست وصل شد و مساله آب آن ها هم حل شد و شرایطی که می توانست یک بحران و آلام و درد مردم آن هم در هوای گرم تابستان شود، باعث شادی و خوشحالی آنان و همچنین ایجاد وحدت بیشتر و باعث خرسندی مردم و مسوولان در کنار هم شد.
 مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهارداشت: شاید به جرات می توان گفت که حضور و مدیریت این اتفاقی که در سایه خوش و روستاهای غرب استان هرمزگان بود، می تواند یک مدیریت جدید و یک الگویی جدید برای برنامه های آینده در حوادثی همچون زلزله و سیل باشد. 
وی در پایان از همه دست اندرکاران از جمله استاندار هرمزگان و همه مسوولان و مدیران کل استان، فرماندهان نیروی های مسلح، فرمانده نیروی انتظامی استان و یگان های ویژه پلیس و مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بویژه دریادار تنگسیری قدردانی کرد.

بامداد شنبه ۱۱ تیرماه ۲ زلزله بزرگ به قدرت ۶.۱ و ۶.۳ در شهرستان‌های بندر خمیر و بندرلنگه رخ داد و شدت تخریب به حدی بود که استاندار هرمزگان از تعبیر ویران برای بیان شرایط روستای سایه خوش استفاده کرد.

این زمین لرزه ها پنج کشته و ۸۴ مصدوم برجای گذاشت.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امداد رسانی هرمزگان زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امداد رسانی هرمزگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امداد رسانی هرمزگان زلزله زلزله زده سایه خوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان به دعوت مردم متدین و انقلابی مشهد به استان خراسان رضوی می رود.

این سفر به درخواست مردم شریف انقلابی و متدین استان خراسان رضوی برای حمایت از طرح نور فراجا صورت گرفته و حامیان عفاف و حجاب میزبان فرمانده کل انتظامی خواهند بود. وعده گاه این اجتماع عظیم ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در عرصه میدان شهدای مشهد می باشد.

کد خبر 6093202

دیگر خبرها

  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • اعلام برنامه های دهه کرامت در هرمزگان/ جشن های زیر سایه خورشید درهرمزگان+عکس
  • هرمزگان میزبان ۳۰۰ برنامه بزرگداشت دهه کرامت
  • اتمام فونداسیون ۱۳۲۴ واحد نهضت ملی مسکن در بندرلنگه
  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد