Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@03:42:37 GMT

قتل مرموز کارمند اداره برق

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۲۷۳۲

قتل مرموز کارمند اداره برق

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان یک شایعه را درباره انگیزه قاتل در قتل کارمند اداره برق این شهرستان رد کرد.

به گزارش ایسنا، حسین بشری معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان درباره اینکه شایعه شده علت قتل کارمند اداره برق، سرقت موبایل مقتول بوده است، اظهار کرد: این موضوع را تأیید نمی‌کنیم چراکه اصلاً بحث سرقت در این قتل مطرح نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی در حال کار روی پرونده هستند، خاطرنشان کرد: به محض دریافت اطلاعات تکمیلی، اطلاع رسانی صورت می‌گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان در پایان بیان کرد: قاتل هنوز شناسایی نشده است، اما امیدواریم طی ۲، ۳ روز آینده این پرونده به سرانجام برسد.

صبح روز ۱۵ تیرماه وقوع یک فقره قتل در نزدیکی خیابان شکریه شهر همدان به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

با حضور ماموران انتظامی در محل و بررسی اولیه مشخص شد که مقتول با ضربات چاقو مجروح و علی‌رغم اعزام به بیمارستان به دلیل شدت جراحت وارده متاسفانه فوت و قاتل نیز به سرعت از محل جنایت فرار کرده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قتل با چاقو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، در جلسه ای با حضور مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری یزد و نمایندگان نیروی انتظامی استان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد برگزار گردید.

در این جلسه علوی نیا مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری با تاکید به ضرورت همکاری همه دستگاهها و تاثیرات طرد اتباع غیرمجاز ، رفع مشکلات گذشته و تشدید محاسن در سال ۱۴۰۳ را خواستار شد.

 در ادامه محسنی راد مدیرکل اتباع ومهاجرین خارجی استانداری با ارائه گزارشی از آمار و اقدامات انجام شده در سال گذشته ضمن تشکر از همه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی ،انتظامی و قضایی، اعلام آمادگی و پشتیبانی از ادامه طرح در سال ۱۴۰۳ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان