Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد حسن زاده گفت:همزمان با ادامه روند آواربرداری و نصب کانکس در مناطق زلزله غرب هرمزگان،کار بازسازی تعدادی از منازل مسکونی آسیب دیده نیز توسط بنیاد مسکن از امروز در روستای سایه خوش بندرلنگه آغاز شده است.

حسن زاده گفت:تاکنون بیش از ۱۲۰ چشمه سرویس بهداشتی، ۳۶ چشمه حمام سیار و ۱۰ دستگاه آب سردکن نیز در مناطق زلزله زده نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نصب سرویس بهداشتی در مناطق زلزله  زده غرب هرمزگان

او با اشاره به اینکه چادر و اقلام ضروری نیز بین همه خانواده‌های آسیب دیده توزیع شده است،گفت: توزیع لوازم سرمایشی از جمله کولر و یخچال نیز توسط قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه و نیروی دریایی سپاه بین زلزله زدگان ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان گفت: روزانه بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم نیز پخت و بین مردم توزیع می‌شود.

مهرداد حسن زاده گفت:تیم‌های روان پزشکی و مشاوره نیز در مناطق زلزله زده غرب هرمزگان حضور دارند.

او گفت: تعدادی سطل زباله هم تهیه و در مناطق زلزله زده توزیع شده است.

بامداد شنبه ۱۱ تیر سه زمین لرزه شدید بالای ۶ ریشتر شهرستان‌های بندرلنگه و بندرخمیر در غرب هرمزگان را لرزاند.

بر اثر وقوع زمین لرزه‌های شدید در منطقه سایه خوش بندرلنگه ۱۱۱ نفر مصدوم شدند و ۵ نفر نیز جان باختند.

تعداد زیادی خانه نیز در روستا‌های بخش مهران بندرلنگه تخریب و به زیرساخت‌های این منطقه هم خسارت جدی وارد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناطق زلزله زده نصب کانکس مناطق زلزله زده غرب هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از وصل‌شدن آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق تحت تاثیر سیلاب استان خبر داد.

مهدی دوستی، امروز شنبه ۸ اردیبهشت با اعلام این خبر به رسانه‌ها گفت: ۱۶ روستا و ۱۴ پاسگاه مرزی با جمعیت متاثر ۷۲۰۰ نفر درگیر پیامدهای سیلاب شدند که در حال حاضر مشکل آب شرب این روستاها بصورت موقت برطرف شده است.

وی ادامه داد: اکیپ های عملیاتی از مرکز استان و شهرهای همجوار در کنار اکیپ های مستقر در شهرستان زیرکوه در سه شبانه روز بصورت مستمر تلاش نموده و با توجه به خرابی جاده های مواصلاتی و خساراتی که برای شبکه برق شهرستان پیش آمد، آبدار شدن روستاها با مشکلاتی همراه شد که خوشبختانه با تلاش شبانه روزی همکاران قطع آب روستاها مرتفع گردید.

دوستی با بیان اینکه کارشناسان شرکت در حال برآورد خسارات ناشی از سیلاب بصورت دقیق هستند تصریح کرد: حدود ۵۰ کیلومتر از خطوط انتقال نیاز به اصلاح خط و تعمیق و تعویض لوله دارند و برآورد خسارت حدود ۵۰ میلیارد تومان است که باید برخی از خطوط انتقال آسیب دیده بصورت ویژه اصلاح شود تا در تابستان مشکلی برای تامین آب شهروندان نداشته باشیم.

مدیرعامل آبفای استان خراسان جنوبی ادامه داد: حساس ترین خط آسیب دیده، ۸ کیلومتر لوله ۳۰۰ جی آرپی بمرود_ حاجی آباد است که به صورت کامل از بین رفته است ضمن اینکه خطوط انتقال مجتمع آهنگران هم بصورت جدی آسیب دیده است .

وی بیان کرد: در حال حاضر آب موردنیاز شهروندان تنها از یک خط تامین می گردد. لذا  اصلاح این خطوط قبل از  تابستان بسیار حیاتی خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی