Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تردد موتور سیکلت سنگین در سطح شهر تهران ممنوع است و به هیچ عنوان اجازه تردد در معابر عمومی را ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ محمد رازقی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می‌شد حضور یافت و در خصوص تخلف تردد موتورسیکلت‌های سنگین در سطح معابر شهر تهران توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رازقی گفت: تردد موتورسیکلت سنگین در سطح شهر تهران ممنوع است و به هیچ عنوان اجازه تردد در معابر عمومی را ندارد.

وی افزود: شما وقتی در روز‌های تعطیل و یا جمعه‌ها در حال تردد هستید شنیده و یا دیده اید که این موتورسیکلت‌های سنگین بعضا با سرعت زیاد و صدای اگزوز بلند از کنار خودرو‌ها رد می‌شوند که این کار خلاف است و همکاران بنده با این تخلف با توجه به اینکه حقوق شهروندی را زیر سوال می‌برد و ایجاد مزاحمت برای شهروندان را در پی دارد بشدت برخورد می‌نمایند.

وی ادامه داد: این تخلف جز خطوط قرمز پلیس راهنمایی و رانندگی می‌باشد و هر هفته و آخر هفته‌ها تعدادی از این موتورسیکلت‌های سنگین متوقف و به پارکینگ منتقل می‌گردند که آزاد کردن آن‌ها سیر مراحل قانونی خود را دارد.

سرهنگ رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: کسانی که موتورسیکلت سنگین داشته و قصد استفاده از آنرا دارند می‌بایست به محل‌های مخصوص خود مراجعه و از آن استفاده نمایند

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: موتور سیکلت سنگین تردد موتور سیکلت معابر عمومی سنگین در سطح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۴۴ شامگاه ۱۲ اردیبهشت ١۴٠٣ تصادف دو دستگاه موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ گزارش شد.

وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات رند ماکو بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
 
محبوبی گفت:این حادثه ۲ مصدوم داشت که مصدومین بعد از اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان فجر ماکو انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • داداش کلاه یادت نره 
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران