Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۱۷ تیرماه کرج گفت: موضوع عفاف و حجاب در جامعه در این روزها جدی شده است. تاکید بر رعایت و حفظ حجاب قطعاً حکمت است. یکی از اهداف و انگیزه‌های پوشش پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه است.

وی افزود: حضور بانوان و نقش آفرینی آنها در جامعه هیچ منعی ندارد و باید حضور بانوان در جامعه به شکلی باشد که بهانه به دست افراد بیمار ندهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلام به دنبال حضور کریمانه زن در جامعه است و نباید به زن به عنوان ملعبه و کالای تجاری و تبلیغات نگاه کرد و این نظر قرآن است.

نماینده ولی فقیه در البرز خاطرنشان کرد: برخورد پلیس با بانوان در سطح جامعه امریکا چگونه است؟ رفتار آنها با زنان به گونه‌ای است که کرامت زنان را حفظ نمی‌کنند و استفاده از زنان در غرب تبلیغاتی و ابرازی است.

بیشتر بخوانید:

خطیب جمعه قم : با دستور رئیس جمهور همه مسئولان موظف به رعایت اجرای حجاب هستند دری نجف آبادی ، خطیب جمعه اراک: نیروی انتظامی و بسیج با مصادیق بی‌حجابی و بدحجابی به شدت برخورد کنند

حسینی همدانی با بیان اینکه دشمنان برای تغییر در وضعیت حجاب در جامعه و تغییر باور برنامه تهیه کرده‌اند، خاطرنشان کرد: رضاخان در کشف حجاب در ایران نقش کلیدی داشت و امروز هم این برنامه کشف حجاب در دستور کار دارد و هدف اصلی دشمنان در حال حاضر هویت زدایی است.

امام جمعه کرج ادامه داد: از بین بردن امنیت اجتماعی یکی از آثار سوء حجاب است. دشمنان به دنبال جبران شکست‌های پی در پی از ایران اسلامی است و جنگ را به این سمت کشاندند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سازمان صمت و اصناف استان البرز به فروشگاه‌هایی که لباس‌های نامتعارف می‌فروشند تذکر بدهند و نیروی انتظامی با جدیت قانون را اجرا کند.

وی افزود: فرهنگ عفاف و حجاب مستقیم در تحکیم خانواده موثر است و احکام قانونی حجاب باید در همه جا رعایت شود.

۲۱۲۱۷

کد خبر 1649244

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نماز جمعه ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود

حجت الاسلام مرتضی مطیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به برگزاری نشست های هماهنگی برنامه های دهه کرامت، تاکید کرد: برگزاری برنامه های شاد و مفرح همراه با نشاط اجتماعی در دستور کار مسئولان و دست اندرکاران مراسم دهه کرامت قرار گیرد.

وی به آثار تبیینی و تربیتی و معنوی برنامه های دهه کرامت بر روی نسل جوان و آتیه ساز ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: همایش ویژه دختران در ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در دهه کرامت برگزار شود.

امام جمعه سمنان همچنین خواستار تبیین حجاب و عفاف و سیره حضرت معصومه (س) برای دختران شد و تاکید کرد: از فرصت برنامه های دهه کرامت برای ترویج فرهنگ حجاب و الگو سازی برای دختران استان بهره گیری شود.

مطیعی ضمن بیان اینکه ابراز رضایت مردم از اجرای طرح نور در جامعه بسیار ارزشمند است، گفت: دهه کرامت فرصت خوبی است تا مردم ما بتوانند حمایت خودشان را از اجرای طرح نور اعلام دارند.

وی دهه کرامت را زمان خوبی برای بزرگداشت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به خصوص بین نسل جوان دانست و تاکید کرد: تبیین اهمیت حجاب و عفاف محور برنامه های دهه کرامت به خصوص برای نسل آینده ساز استان سمنان باشد.

کد خبر 6092817

دیگر خبرها

  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • رفتار شرم آور پلیس آمریکا با یک زن مسلمان | ویدئو
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • فرمانده انتظامی سمنان: فراجا مرزبان حجاب است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی