Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکوچیچ سرانجام سکوتش را شکست و بیانیه داد

دراکان اسکوچیچ به حواشی اخیر پیرامون نیمکت تیم ملی ایران واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری، پیام دراگان اسکوچیچ را که در صفحه شخصی اینستاگرامی اش منتشر شده می خوانید:

طااهرا گروهی حداکثر تلاششان را برای کنار گذاشتن من از تیم ملی به کار بسته‌اند. ضمن تبریک بابت پشتکارشان، پیامی شفاف و صریح برایشان دارم: من زمانی هدایت تیم ملی را برعهده گرفتم که احتمال حذف از جام جهانی بسیار زیاد بود، و عده کمی باور داشتند می‌توانیم به قطر صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من سخت تلاش کردم و ثابت کردم ظرفیت انجام این کار را دارم. در برابر تمام توهین‌ها و فشارها مقاومت کردم، و نشان دادم می‌توانم از پس تمام این موقعیت‌ها برآیم. به لطف تلاش تک‌تک اعضای تیم ملی سریع‌ترین صعود تاریخ آسیا را رقم زدیم. اما شایستگی‌ها و نقش من و کادر فنی در این موفقیت غیرقابل‌ انکار است. به خودم، نتایجم، تصمیماتم و مقاومتم در برابر لجن‌پراکنی‌ها افتخار می‌کنم. مستحق آن هستم که همراه تیمم به این جام جهانی بروم، و آرامش لازم برای مهیا کردن تیمم به بهترین نحو را داشته باشم، آرامشی که اکنون برقرار نیست اما با یکدلی از این موقعیت نیز گذر خواهیم کرد. هیچ‌کس به اندازه من برای این جام جهانی انگیزه ندارد، خصوصا بعد از سختی‌هایی که از سر گذرانده‌ام. بنابراین، به هیچ وجه، هیچ قصدی برای واگذاری جایگاهم ندارم.

گروهی از بازیکنانم در شبکه‌های اجتماعی حمایتشان را از من نشان دادند، و از تمامشان قلبا تشکر می‌کنم اما بهتر این بود چنین کاری انجام نمی‌شد. همچنین، گروهی دیگر از بازیکنانم لزومی برای این کار ندیدند که آن هم برایم قابل‌احترام است چراکه هیچ نیازی به چنین کارهایی نیست. چیزی که اکنون بیش از همیشه بدان نیازمندیم اتحاد و یکدلی است؛ چه از درون و چه از بیرون باید شکل یک تیم را داشته باشیم. برای بازیکنان مهم‌ترین موضوع باید تمرکز روی کارشان باشد و اینکه برای کشورشان از جان مایه بگذارند و درگیر موضوعات خارج از تخصص‌شان نشوند. بازیکنان تیم ملی نباید در هیچ موضوع دیگری که خارج از حوزه مسئولیت‌شان است دخالت کنند.

اما کسانی که سعی می‌کنند با گل‌آلود کردن آب ماهی بگیرند و من را زیر سوال ببرند، کسانی که توانایی‌های خود را زیادی دست‌بالا گرفته‌اند اما نتایج گذشته‌شان قابل‌دفاع نیست، و کسانی که سعی دارند حقیقت را نادیده بگیرند یا تحریف کنند، باید فکری دوباره کنند. در فوتبال هیچ استدلالی قوی‌تر از نتایج کسب‌شده وجود ندارد، و نتایجی که من کسب کرده‌ام خود گویاست.

در مقام سرمربی تیم ملی، با تک‌تک سلول‌های وجودم برای دفاع از منافع تیم ملی و ایرانیان خواهم جنگید. هیچ‌گاه تمرکزم را روی چیزهایی که از کنترلم خارج بوده‌اند نگذاشته‌ام و اکنون هم رویکردم همین است، بنابراین اجازه نمی‌دهم شایعات تمرکز من و تیمم را به هم بریزد.

 

اخبار داغ 

پیام پل پوگبا برای هواداران یوونتوس: به زودی می‌بینمتان تاریخ استقلال می گوید وریا غفوری هم دیر رفت! رسمی؛ پیراهن اول تیم ملی آرژانتین برای جام جهانی 2022  صالحی‌ امیری: فدراسیونی که از مجلس و اسپانسر بودجه می‌ گیرد برای خودش است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه آلومینیوم نوشت: متاسفانه رفتار غیرحرفه‌ای و غیرقانونی عده‌ای از فعالین در بازار نقل و انتقالات که به جرات می‌توانیم دلال خطاب‌شان کنیم، سعی در برهم زدن آرامش بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم و ایجاد حاشیه در باشگاه دارند.

به اطلاع مردم شریف ایران و هواداران تیم فوتبال آلومینیوم می‌رسانیم، بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم اراک با شرایط متفاوت تحت قرارداد این باشگاه هستند و با توجه به اینکه رقابت‌های فصل بیست و سوم لیگ برتر و جام حذفی همچنان ادامه دارد، هرگونه گفت‌وگو، مذاکره و نقل قول رسمی و غیر رسمی در خصوص آینده این بازیکنان، خلاف اصول حرفه‌ای و مقررات جاری فوتبال است.

باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک حقوق قانونی خود را با حمایت و دلگرمی هواداران پرشور و متعصب خود که در همه شرایط در کنار تیم هستند، از طریق مراجع قضایی و ارکان  انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری می‌نماید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امید نورافکن: هر استوری می‌گذارم، به چیز های دیگر نسبت می‌دهند اما قصدی نداشتم / فیلم
  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند
  • کیهان: مردم با ۱۱۰ و ۱۹۷ تماس بگیرند و از طرح نور حمایت کنند
  • بانوان آمریکای لاتین نسبت به کشتار زنان در غزه موضع بگیرند
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول