Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:29:09 GMT

شنبه‌ای بدون ترافیک سنگین صبحگاهی در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۳۷۲۸

شنبه‌ای بدون ترافیک سنگین صبحگاهی در پایتخت

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از کاهش حجم ترافیک صبحگاهی پایتخت در شنبه بین دو تعطیلی خبرداد.

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت گفت: امروز با توجه به اینکه در شنبه بین دو تعطیلی قرار داشتیم، در مجموع شاهد کاهش حجم ترافیک در معابر بودیم به طوریکه گزارش‌های حاکی از آن است که در هیچ یک از معابر به جز بزرگراه شهید نواب صفوی ترافیکی پرحجمی شکل نگرفت و تردد به طور روان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد:‌ تنها در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از محدوده بزرگراه شهید چراغی شاهد ترافیک پرحجم صبحگاهی بودیم که حجم آن‌هم در مقایسه با روزهای مشابه کمتر بود.

شریفی با اشاره به خلوتی معابر شهر تهران گفت: این خلوتی نباید موجب وسوسه سرعت در رانندگان شود و رانندگان حتما باید قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه و مجاز تردد کنند. تیم‌های پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح معابر مستقر بوده و با هرگونه تخلف از جمله سرعت غیرمجاز برخورد خواهند کرد. علاوه بر آن دوربین‌های ثبت تخلفات نیز فعال هستند.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره پیش‌بینی‌ها از وضعیت ترافیک عصرگاهی نیز اظهارکرد:‌ احتمالا در ساعات آغازین شب کمی شاهد افزایش حجم تردد باشیم که در این راستا عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده‌باش کامل هستند.

به گفته وی در ساعات پایانی شب نیز عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در معابر حضور داشته و نسبت به برخورد با تخلفات رانندگی به خصوص سرعت غیرمجاز، انجام حرکات نمایشی و ... اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تهران شهر تهران پليس راهور پلیس راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی

 

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،دوربین‌های هوشمند زیادی در سطح شهرها است  که راننده متخلف را شناسایی می‌کنند. 

برخی از رانندگان شاکی هستند که چرا وقتی خودروشان در محل تخلف حضور نداشته،  توسط دوربین ها جریمه شده‌اند.

رییس پلیس راهور فراجا  به تازگی گفته : ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود که برای رفع این خطا باید دوربین‌ها نوسازی شود.

سردار تیمور حسینی افزود : دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرایم رانندگی است؛ یک، موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو، دستکاری ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان است.

سردار حسینی گفته : سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

متاسفانه پلیس راهور به دوربین ها نظارت ندارد سرعت مجاز روی تابلو نرسیده به دوربین راهنمای و رانندگی در پمپ بنزین افتخاری در اتوبان شهید کسایی در تبریز  ۸۰ کیلومتر بر ساعت می باشد ولی  با هر سرعتی عبور کنیم  توسط دوربین ها جریمه می شویم. 

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • این مسیر یکطرفه شد | ترافیک سنگین خودروها به سمت شمال
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • ترافیک سنگین صبحگاهی در آزاد راه کرج تهران
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران