Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به اینکه عملکرد صنعت بیمه با عملکرد اقتصادی استان همراه است؛ مشارکت صنعت بیمه استان در طرح‌های سرمایه گذاری را خواستار شد. محمد دهقان منشادی در مراسم تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید بیمه ایران در استان یزد افزود: شاهد جایگاه مناسب صنعت بیمه در استان هستیم؛ یزد در سرانه حق بیمه تولیدی در کشور رتبه دوم را دارد و فرهنگ پرداخت بیمه در این استان در جایگاه مناسب قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: یکی از حوزه‌های مورد تاکید بخش اقتصاد استان، طرح‌های دانش بنیان است و هم اینک شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های فناوری استان نیازمند همراهی صنعت بیمه در زمینه تامین مالی هستند.

وی با تاکید بر مسئولیت اجتماعی بیمه‌ها اظهار امیدواری کرد: شاهد گسترش این نوع خدمات بیمه در استان باشیم.

وی انتقال حساب شرکت‌های بیمه به داخل استان را خواستار شد و گفت: باید گردش مالی بیمه‌ها در بانک‌های استان صورت گیرد تا فعالان اقتصادی بتوانند از آن بهره‌مند شوند و جایگاه صنعت بیمه در بین کارآفرینان ارتقاء یابد.

این مسئول آمادگی خود را برای حمایت بیشتر از صنعت بیمه و رفع چالش‌ها و مشکلات فراروی این بخش در تعاملات استانی را اعلام کرد.

معاون حقوقی و هماهنگی امور استان ها، شعب و نمایندگی‌های بیمه ایران هم در این مراسم شایسته سالاری را اولویت انتصابات بیمه ایران اعلام کرد و گفت: ملاک انتخاب مدیران بر اساس ارزیابی ها، توجه نظر ذینفعان و عملکرد گذشته فرد است.

عبدالصمد خدامی افزود: شرکت بیمه ایران مدیرانی میدانی را انتخاب خواهد کرد؛ کسانی که با مشکلات اشنا باشند و آن را به جد حل کنند و بتواند با تک تک ذینفعان ارتباط قوی برقرار کنند.

مدیر کل سابق بیمه ایران در استان یزد نیز در این نشست گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های دوره مدیریتی خود را ارائه کرد و گفت: بیمه ایران در استان طی سال‌های گذشته توانست به جایگاه مناسبی دست یابد و هم اینک یزد در زمینه سرانه بیمه تجاری در کشور جایگاه دوم را داراست.

حسنعلی طالعی افزود: سعی کردیم شان منزلت بیمه گزاران را رعایت کنیم و در سختی ها، مشکلات و حوادث در کنار آن‌ها باشیم و خدمات بیمه‌ای خود را به نحو مطلوب ارائه دهیم.

مدیر کل جدید بیمه ایران در استان یزد هم با بیان اینکه یزد یکی از پنج استان صنعتی کشور است گفت: ملاک توسعه یافتگی در تمام دنیا صنعت بیمه است و گسترش و توسعه این صنعت از اولویت کاری در دوره جدید است.

زین العابدین عقیلی فر، شناسایی بازار‌های جدید بیمه در استان را از اولویت‌های کاری خود بیان کرد و گفت: در این زمینه از ظرفیت‌های نمایندگان بیمه استفاده خواهد شد.

در این مراسم از تلاش‌های حسنعلی طالعی قدردانی و زین العابدین عقیلی فر به عنوان مدیر کل جدید بیمه ایران در استان یزد معرفی شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت های دانش بنیان بیمه ایران فعالان اقتصادی صنعت بیمه استان یزد بیمه ایران در استان یزد صنعت بیمه جدید بیمه مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۳۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حوزه مالکیت فکری بسیار عقب هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت روز جهانی مالکیت فکری رویدادی با مشارکت معاونت علمی، جهاد دانشگاهی، صندوق نواوری و شکوفایی، کانون مدیریت مالکیت فکری و قوه قضائیه برگزار شد.

در این رویداد روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور ضمن تاکید بر اینکه مالکیت فکری باید به صورت جدی در کشور مورد توجه قرار گیرد، گفت: معتقدیم اگر قرار باشد ساختمان و بنای اقتصاد دانش بنیان در کشور بنا شود نیاز به بن سازه‌ای دارد که این بن‌سازه فقط مالکیت فکری است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور مزیت نسبی اقتصاد دانش بنیان را ارزشی دانست که توسط علم و فناوری در مقابل دارایی‌های فکری ایجاد می‌کند و گفت: ما سال‌ها در حوزه اقتصاد دانش بنیان و توسعه شرکت‌های دانش بنیان کار کرده‌ایم ولی مشاهدات نشان می دهد حدود ۹۸ درصد ارزش بازار ۱۰۰ شرکت بزرگ دنیا مربوط به دارایی‌های نامشهود است.

دهقانی ضمن بیان این مطلب که ان چیزی که برای شرکت‌ها ایجاد ارزش می‌کند، نیروهای‌ انسانی، فناوری‌ها، اعتبار و برند است، خاطرنشان کرد: در حوزه مالکیت فکری بسیار عقب هستیم و باید با سرعت بسیار زیادی در حوزه مالکیت فکری، ارزیابی و اعتبار بخشی کاری کنیم.

معاون علمی رئیس جمهور همچنین از توافق با مدیر وایپو (سازمان جهانی مالکیت فکری) برای برگزاری دوره‌هایی در حوزه مالکیت فکری برای اعتباربخشی به مجموعه های کارگذاری در ایران خبر داد و گفت : امیدواریم به زودی چندین تجربه موفق را در حوزه دارایی های نامشهود شرکت های دانش بنیان داشته باشیم.

وی با بیان این مطلب که ۹۰ درصد دارایی‌های شرکت‌های دانش بنیان دارایی‌های نامشهود است، گفت: امیدوارم با توجه به عزم جدی که در مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری وجود دارد به زودی شاهد یک نظام کارا برای ارزیابی و اعتبار بخشی در کشور باشیم.

کد خبر 6090812 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است
  • املاک مازاد دستگاه‌ها باید شناسایی و معرفی شوند
  • ورود پتروشیمی ها به بالادست نفت بازی برد_برد است
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند
  • مالکیت فکری ستون اصلی «اقتصاد دانش بنیان»
  • در حوزه مالکیت فکری بسیار عقب هستیم
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی ایران در ۱۰ سال آینده