Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@10:08:11 GMT

پیگیری مظلومی از تمرینات تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۴۵۵۳

پیگیری مظلومی از تمرینات تیم ملی

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ اردوی آمادگی تیم ملی جوانان ایران برای شرکت در مسابقات کافا تاجیکستان از صبح دیروژ در مرکز ملی فوتبال آغاز شده و بازیکنان به مدت ده روز در دو نوبت صبح و‌ بعد از ظهر زیر نظر کادرفنی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. 

ملی پوشان جوان ایران که جمعه شب خودشان را به کادرفنی معرفی کردند، در تمرین نوبت صبح دیروز که از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد، به بدنسازی و حرکات فیزیکی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرین نوبت عصر هم از ساعت ۱۸:۳۰ دیروز آغاز شد که بازیکنان پس از انجام‌ حرکات ترکیبی، زیر نظر صمد مرفاوی به مرور تمرینات تاکتیکی و استراتژیک پرداختند. 

امروز صبح هم بازیکنان با حضور در محل ساختمان پک، تمرینات بدنسازی و کار با دستگاه را انجام دادند تا این پیش درآمدی باشد بر تمرین‌های تاکتیکی بعد از ظهر.

در حاشیه تمرین دیروز هم پرویز مظلومی، عضو‌ کمیته فنی فدراسیون فوتبال با حضور در مرکز ملی فوتبال، با صمد مرفاوی سرمربی تیم‌ ملی جوانان درباره شرایط تیم گفتگو کرد.

لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر پرویز مظلومی اخبار مرتبط پرویز مظلومی کرونا گرفت ۱۴۰۰/۷/۲۲ ماجرای قرارداد ۱۲۰ هزار تومانی علی دایی + عکس ۱۴۰۰/۴/۳ مظلومی: دنبال جنجال نیستیم اما حق استقلال را می‌خواهیم ۱۳۹۹/۱۰/۹ مظلومی جدی‌ترین گزینه سرپرستی استقلال ۱۳۹۹/۷/۱۸ ادعای تازه پرویز مظلومی درباره فرهاد مجیدی ۱۳۹۸/۹/۲۷ سرمربی فصل بعد استقلال خارجی است ۱۳۹۸/۲/۲۸ آخرین ویدیو ها یک استقبال عجیب؛ سان نظامی برای ورود فرماندار سوادکوه به یک روستا! + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۱۰:۵۳ گوشی قاپی در ترافیک تهران! + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۱۰:۳۶ صالح آبادی خبر داد: عزم مشترک ایران و روسیه برای حذف دلار و یورو + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۷ ۲۳:۴۷ چند ایده کاربردی برای ایجاد نظم در منزل + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۷ ۲۳:۴۰ ماجرای خواستگاری پیرزن ۷۰ ساله از سعید معروف! +فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۷ ۲۲:۱۲ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال خرید تتر نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۱:۲۶ پیگیری مظلومی از تمرینات تیم ملی ۱۱:۲۵ بسته تخفیفی «قربان تا غدیر» ایرانسل ارائه شد ۱۱:۲۳ تعهدات بازارگردانی صندوق های قابل معامله در بورس تعدیل می شود ۱۱:۲۱ روزنامه اطلاعات: مگر نیاکان ما با «ستاد ازدواج» ازدواج کردند؟ ۱۱:۲۱ تهدید ایلان ماسک به شکایت به دلیل فسخ قرارداد خرید توییتر ۱۱:۱۷ از به خاک و خون کشیدن حاجیان ایرانی توسط سعودی ها در سال ۶۶ تا مخالفت هاشمی و روحانی! ۱۱:۱۲ شاخص کل از سبز به قرمز / کاهش چشم گیر ارزش معاملات در بین التعطیلین ۱۱:۰۹ چگونه با سهام عدالت وام بگیریم؟ + مبلغ تسهیلات ۱۱:۰۶ قد افراد با انواع بیماری ها چه ارتباطی دارد؟ ۱۱:۰۵ اجبار استفاده از ماسک در شهرهای قرمز و نارنجی ۱۱:۰۱ ذوب آهن اصفهان گواهینامه همولوگیشن را دریافت کرد ۱۰:۵۳ قیمت دلار امروز ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۱ ۱۰:۵۳ یک استقبال عجیب؛ سان نظامی برای ورود فرماندار سوادکوه به یک روستا! + فیلم ۱۰:۴۹ پیک دوم اومیکرون در راه است؟ ۱۰:۴۸ تقاضای وجه بیشتر به ازای معاملات با کد رهگیری، تخلف است ۱۰:۴۵ واکنش اسکوچیچ به جنجال بزرگ شاگردانش + عکس ۱۰:۴۳ افزایش هوش کودکان با چند راهکار ساده ۱۰:۴۲ تقابل ۵۵ بازیکن برای ۲۶ بلیت جام جهانی ۱۰:۳۹ قیمت مسکن یا اجاره بها؛ کدام یک حباب دارد؟ ۱۰:۳۹ خرافات عجیب فوتبالیست های دنیا ۱۰:۳۴ تمدید تامین برق نامحدود شبانه برای صنایع فولادی و سیمانی ۱۰:۲۵ قیمت دام زنده عید قربان در تهران اعلام شد ۱۰:۲۵ وضعیت جاده چالوس امروز ۱۰:۲۰ هشدار؛ به این شهرهای ایران سفر نکنید ۱۰:۱۹ دندان پزشکان چقدر مالیات دادند؟ ۱۰:۱۴ با این شغل سلامت روان خود را تضمین کنید! ۱۰:۰۸ هشدار وقوع گرد و خاک در ۱۳ استان ۱۰:۰۰ آپارتمان های ۱۰۰ متری شرق تهران چند؟ ۰۹:۴۶ ایلان ماسک از خرید توییر منصرف شد! ۰۹:۴۰ بیت کوین در نیمه کانال ۲۱ هزار دلاری ۰۹:۳۷ بانک اقتصادنوین برترین بانک بورسی در رشد درآمدهای مشاع ۰۹:۲۶ اقبال بورس به خودروساز جدید!/ رشد یک هزار و ۱۴۱ واحدی شاخص کل ۰۹:۰۷ قیمت وام مسکن چقدر شد؟ ۰۹:۰۵ آخرین مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۰۹:۰۳ اختلاف در تیم ملی قبل از جام جهانی به رسانه قطری رسید + عکس ۰۹:۰۰ قیمت نفت افزایش یافت ۰۸:۵۵ توصیه های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به تب کریمه کنگو ۰۸:۵۰ انگیزه قتل شینزو آبه مشخص شد ۰۸:۴۶ انهدام یک تیم مسلح تروریستی در شمال غرب کشور توسط رزمندگان اسلام ۰۸:۱۵ ابتلا به وبا در چه صورت منجر به مرگ می شود؟ ۰۷:۳۰ ۶ شب اقامت در هتل های آنتالیا چقدر پول می خواهد؟ + جدول ۰۰:۵۶ مجازات زنان بی حجاب پس از مرگ چیست؟ ۰۰:۴۷ ویژگی دوست خوب؛ دوست واقعی به کی میگن؟ ۰۰:۳۸ فال ابجد روزانه امروز شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ ۲۳:۵۶ مصطفی تاجزاده بازداشت شد ۲۳:۴۷ صالح آبادی خبر داد: عزم مشترک ایران و روسیه برای حذف دلار و یورو + فیلم ۲۳:۴۲ رژیم غذایی یک روزه برای کاهش وزن بعد از پرخوری ۲۳:۴۰ چند ایده کاربردی برای ایجاد نظم در منزل + فیلم ۲۳:۱۹ چرا اومیکرون واکسن ها را شکست می دهد؟ ۲۳:۰۴ آدم هایی که به درد دوستی نمیخورن اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پرویز مظلومی پرویز مظلومی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۴۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی خواجه مظفری صبح شنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به اینکه گلستان در رسیدگی به دعاوی کارگری و کارفرمایی با رویکرد کاهش زمان رسیدگی توانست رتبه سوم را کسب کند، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری به ۱۶ روز رسیده است.

وی تعداد دادخواست‌های واصله در سال ۱۴۰۲ را چهار هزار و ۹۲۰ دادخواست اعلام کرد و افزود: این آمار نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان هشت درصد کاهش داشته است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با اشاره به چهار هزار و ۵۰۱ دادنامه صادر شده در سال گذشته گفت: از این تعداد هزار و ۴۲۰ فقره به صورت سازشی حل و فصل شده است.

وی یادآور شد: در سال ۱۴۰۲ تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان به تعداد دو هزار ۹۵۹ نفر بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۵ درصد کاهش داشتیم و تنها استانی هستیم که سیر نزولی داشته و بیانگر حفظ و صیانت از شغل و اشتغال شده است.

خواجه مظفری اظهار کرد: در راستای صیانت از نیروی کار و نظارت بر حسن اجرای قانون کار در واحدهای مشمول قانون کار در سال ۱۴۰۲ بازرسان کار به تعداد هفت هزار ۵۳۹ مورد بازرسی انجام دادند که از این تعداد دو هزار و ۸۸۱ بازرسی مربوط به کارگاه‌های پر خطر بوده است که در نتیجه این بازرسی‌ها و ارائه آموزش‌ها در سال ۱۴۰۲ منجر به کاهش ۳۱ درصدی حوادث ناشی از کار نسبت به سال ۱۴۰۱ شده است.

وی یادآور شد در سال ۱۴۰۲ توسط مرکز تحقیقات و تعلیمات اداره کل تعاون و کار در زمینه آموزش عمومی و تخصصی در خصوص حفاظت و بهداشت کار ۲۷ هزار و ۱۷۶ نفر ساعت آموزش به کارگران و نمایندگان کارفرمایان ارائه شده است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل‌های کارگری و کار فرمایی طی سال گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۵۲ تشکل در استان داریم که ۷۷ درصد تشکل کارگر و ۲۳ درصد تشکل کارفرمایی بوده که برای سال جاری افزایش ۱۵ درصدی را پیش بینی می‌کنیم.

کد خبر 6089720

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم
  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت اقتصادی مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در اهواز
  • قیمت لیفان در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳