Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، روزنامه ایران نوشت: سایمون شرکلیف، سفیر این دولت در ایران هم با رد گزارش سازمان اطلاعات سپاه گفت: دیپلمات بریتانیایی که در این گزارش از او نام برده شده، حدود ۸ ماه پیش و پس از پایان مأموریتش ایران را ترک کرده است. سفیر انگلیس در حساب توئیتر خود نوشت: «این گزارش‌ها مبنی بر اینکه معاون سفیر ما در حال حاضر در بازداشت است بسیار جالب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در دسامبر گذشته در پایان مأموریت خود ایران را ترک کرد.»

اما نکته جالب توجه آن است که به گزارش رسانه‌های خبری، معاون سفیر انگلیس در ایران که یک مقام دیپلماتیک محسوب می‌شود، پس از بازداشت و تفهیم اتهام از کشورمان اخراج شده است. این در حالی است که سخنگوی وزارت خارجه بریتانیا علیرغم انتشار ویدیوی بازداشت وی، این خبر را تکذیب کرد.

لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر جاسوس انگلیسی اخبار مرتبط لحظه بازداشت معاون سفیر انگلیس در ایران با چشمان بسته + عکس ۱۴۰۱/۴/۱۶ زاغری به انگلیس تحویل داده شد ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ آخرین ویدیو ها یک استقبال عجیب؛ سان نظامی برای ورود فرماندار سوادکوه به یک روستا! + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۱۰:۵۳ گوشی قاپی در ترافیک تهران! + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۱۰:۳۶ صالح آبادی خبر داد: عزم مشترک ایران و روسیه برای حذف دلار و یورو + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۷ ۲۳:۴۷ چند ایده کاربردی برای ایجاد نظم در منزل + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۷ ۲۳:۴۰ ماجرای خواستگاری پیرزن ۷۰ ساله از سعید معروف! +فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۷ ۲۲:۱۲ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال خرید تتر نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۱:۳۷ بر خلاف ادعاهای انگلیس، معاون سفیر بازداشت و «سپس اخراج» شده بود ۱۱:۳۷ چه کسانی و چقدر باید مالیات بر درآمد اجاره بدهند؟ ۱۱:۳۵ «وبا» در این صورت منجر به مرگ می شود! ۱۱:۳۴ کشورهای قدرتمندی مثل امریکا و چین هم هک می شوند/ ما هم هر زمان اراده کنیم می توانیم ۱۱:۳۳ ۲۵ هزار راس دام عشایر آمده عرضه در تهران به مناسبت عید قربان ۱۱:۳۳ رییس کل بانک مرکزی: از پیام‌رسان بومی به جای سوئیفت استفاده می شود ۱۱:۳۱ قیمت موادغذایی در جهان کاهشی شد ۱۱:۳۰ آمریکا دست از کارشکنی می کشد اگر ... ۱۱:۲۹ سود بیش از یک میلیون و ٢۴٣ سهامدار از طریق سجام واریز شد ۱۱:۲۶ با حل این معماها باهوش تر می شوید ۱۱:۲۶ پیگیری مظلومی از تمرینات تیم ملی ۱۱:۲۵ بسته تخفیفی «قربان تا غدیر» ایرانسل ارائه شد ۱۱:۲۳ تعهدات بازارگردانی صندوق های قابل معامله در بورس تعدیل می شود ۱۱:۲۱ روزنامه اطلاعات: مگر نیاکان ما با «ستاد ازدواج» ازدواج کردند؟ ۱۱:۲۱ تهدید ایلان ماسک به شکایت به دلیل فسخ قرارداد خرید توییتر ۱۱:۱۷ از به خاک و خون کشیدن حاجیان ایرانی توسط سعودی ها در سال ۶۶ تا مخالفت هاشمی و روحانی! ۱۱:۱۲ شاخص کل از سبز به قرمز / کاهش چشم گیر ارزش معاملات در بین التعطیلین ۱۱:۰۹ چگونه با سهام عدالت وام بگیریم؟ + مبلغ تسهیلات ۱۱:۰۶ قد افراد با انواع بیماری ها چه ارتباطی دارد؟ ۱۱:۰۵ اجبار استفاده از ماسک در شهرهای قرمز و نارنجی ۱۱:۰۱ ذوب آهن اصفهان گواهینامه همولوگیشن را دریافت کرد ۱۰:۵۳ قیمت دلار امروز ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۱ ۱۰:۵۳ یک استقبال عجیب؛ سان نظامی برای ورود فرماندار سوادکوه به یک روستا! + فیلم ۱۰:۴۹ پیک دوم اومیکرون در راه است؟ ۱۰:۴۸ تقاضای وجه بیشتر به ازای معاملات با کد رهگیری، تخلف است ۱۰:۴۵ واکنش اسکوچیچ به جنجال بزرگ شاگردانش + عکس ۱۰:۴۳ افزایش هوش کودکان با چند راهکار ساده ۱۰:۴۲ تقابل ۵۵ بازیکن برای ۲۶ بلیت جام جهانی ۱۰:۳۹ قیمت مسکن یا اجاره بها؛ کدام یک حباب دارد؟ ۱۰:۳۹ خرافات عجیب فوتبالیست های دنیا ۱۰:۳۴ تمدید تامین برق نامحدود شبانه برای صنایع فولادی و سیمانی ۱۰:۲۵ قیمت دام زنده عید قربان در تهران اعلام شد ۱۰:۲۵ وضعیت جاده چالوس امروز ۱۰:۲۰ هشدار؛ به این شهرهای ایران سفر نکنید ۱۰:۱۹ دندان پزشکان چقدر مالیات دادند؟ ۱۰:۱۴ با این شغل سلامت روان خود را تضمین کنید! ۱۰:۰۸ هشدار وقوع گرد و خاک در ۱۳ استان ۱۰:۰۰ آپارتمان های ۱۰۰ متری شرق تهران چند؟ ۰۹:۴۶ ایلان ماسک از خرید توییر منصرف شد! ۰۹:۴۰ بیت کوین در نیمه کانال ۲۱ هزار دلاری ۰۹:۳۷ بانک اقتصادنوین برترین بانک بورسی در رشد درآمدهای مشاع ۰۹:۲۶ اقبال بورس به خودروساز جدید!/ رشد یک هزار و ۱۴۱ واحدی شاخص کل ۰۹:۰۷ قیمت وام مسکن چقدر شد؟ ۰۹:۰۵ آخرین مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۰۹:۰۳ اختلاف در تیم ملی قبل از جام جهانی به رسانه قطری رسید + عکس ۰۹:۰۰ قیمت نفت افزایش یافت ۰۸:۵۵ توصیه های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به تب کریمه کنگو ۰۸:۵۰ انگیزه قتل شینزو آبه مشخص شد ۰۸:۴۶ انهدام یک تیم مسلح تروریستی در شمال غرب کشور توسط رزمندگان اسلام ۰۸:۱۵ ابتلا به وبا در چه صورت منجر به مرگ می شود؟ اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جاسوس انگلیسی معاون سفیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات سایپا +جدول

قیمت اطلس G در بازار امروز نسبت به خریدوفروش‌های روز گذشته پنج میلیون کاهش پیدا کرد.

به گزارش مشرق، اطلس G محصول جدید سایپا در بازار است که امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با افت قیمت پنج میلیونی روانه بازار شده است.

قیمت اطلس G در بازار آزاد به ۵۸۰ میلیون تومان رسید و امروز شاهد کاهش دو میلونی قیمت ساینا S دنده‌ای هستیم. مدلی که ۴۳۸ میلیون تومان ارزش دارد و مدل‌های دیگری مثل کوئیک GX و کوئیک SR دنده‌ای با همین میزان کاهش قیمت راهی بازار شده‌اند.

شاهین اتوماتیک گران‌ترین سواری سایپاست و مثل دیروز معادل ۸۶۰ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. آنطرف تیبا صندوقدار مدل ۱۴۰۱ مه ارزان‌ترین سواری صفرکیلومتر موجود در بازار است، ۳۹۷ میلیون تومان قیمت خورده است. قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز خودروهای سایپا

مدل ۱۱ اردیبهشت ۱۲ اردیبهشت
پراید ۱۵۱ تیپ DA مدل ۱۴۰۳

۳۳۸ میلیون تومان

۳۳۸ میلیون تومان

تیبا صندوقدار مدل ۱۴۰۱

۳۹۷ میلیون تومان

۳۹۷ میلیون تومان

تیبا هاچ‌بک مدل ۱۴۰۱

۴۰۲ میلیون تومان

۴۰۲ میلیون تومان

ساینا S دنده‌ای مدل ۱۴۰۳

۴۴۰ میلیون تومان

۴۳۸ میلیون تومان

کوئیک GX مدل ۱۴۰۳

۴۵۰ میلیون تومان

۴۴۸ میلیون تومان

کوئیک SR دنده‌ای مدل ۱۴۰۳

۴۵۵ میلیون تومان

۴۴۸ میلیون تومان

اطلس مدل ۱۴۰۳

۵۸۵ میلیون تومان

۵۸۰ میلیون تومان

چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲

یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان

چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳

یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان

شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۳

۷۶۵ میلیون تومان

۷۶۵ میلیون تومان

شاهین اتوماتیک مدل ۱۴۰۳

۸۶۰ میلیون تومان

۸۶۰ میلیون تومان

منبع: فرارو

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • دهقانی فیروز آبادی: حجم قرارداد‌های بار اول در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۴.۸ برابر شد + فیلم
  • تشدید مناقشات بین ایرلند و انگلیس بر سر مسئله مهاجران
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • ناپدیدشدن هزاران پناهجو که قرار است به رواندا فرستاده شوند
  • ببینید | اخراج سفیر آلمان از سوی دانشجویان دانشگاه بیرزیت
  • بررسی ادعاهای تازه بی‌بی‌سی در مورد پرونده نیکا شاکرمی
  • واکنش تند دانشجویان به حضور سفیر آلمان در موزه فلسطین | ویدئو
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند