Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@04:33:18 GMT

ابراز همدردی رییس جمهور با دولت و ملت ژاپن

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۴۷۴۰

ابراز همدردی رییس جمهور با دولت و ملت ژاپن

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت «آبه شینزو» نخست‌وزیر سابق ژاپن آورده است: آن فقید، سیاستمداری بزرگ برای مردم ژاپن و شخصیتی بین‌المللی بود که نقش مهمی در توسعه روابط تاریخی جمهوری اسلامی ایران و ژاپن ایفا کرد.

متن این پیام به شرح زیر است؛

جناب آقای کیشیدا فومیو

نخست وزیر محترم ژاپن

خبر کشته شدن عالیجناب آبه شینزو، نخست وزیر پیشین ژاپن، در یک حمله غیر انسانی مسلحانه موجب تاثر و تألم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن فقید، سیاستمداری بزرگ برای مردم ژاپن و شخصیتی بین المللی بود که نقش مهمی در توسعه روابط تاریخی جمهوری اسلامی ایران و ژاپن ایفا نمود.

اینجانب با ابراز تسلیت و همدردی عمیق به جنابعالی، دولت و ملت دوست ژاپن، از خداوند بزرگ، آرامش و رحمت برای ایشان آرزومندم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: ايسنا لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر سیدابراهیم رییسی شینزوا آبه اخبار مرتبط ورود نخست‌وزیر ژاپن به تهران +فیلم ۱۳۹۸/۳/۲۲ اظهارات عراقچی درباره سفر آبه به تهران ۱۳۹۸/۳/۱۴ ژاپن در حال فراهم سازی مقدمات سفر آبه به ایران است ۱۳۹۸/۳/۷ رایزنی رییس جمهور کشورمان و نخست وزیر ژاپن ۱۳۹۷/۷/۴ آخرین ویدیو ها یک استقبال عجیب؛ سان نظامی برای ورود فرماندار سوادکوه به یک روستا! + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۱۰:۵۳ گوشی قاپی در ترافیک تهران! + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۱۰:۳۶ صالح آبادی خبر داد: عزم مشترک ایران و روسیه برای حذف دلار و یورو + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۷ ۲۳:۴۷ چند ایده کاربردی برای ایجاد نظم در منزل + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۷ ۲۳:۴۰ ماجرای خواستگاری پیرزن ۷۰ ساله از سعید معروف! +فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۱۷ ۲۲:۱۲ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال خرید تتر نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۱:۴۱ ابراز همدردی رییس جمهور با دولت و ملت ژاپن ۱۱:۳۷ بر خلاف ادعاهای انگلیس، معاون سفیر بازداشت و «سپس اخراج» شده بود ۱۱:۳۷ چه کسانی و چقدر باید مالیات بر درآمد اجاره بدهند؟ ۱۱:۳۵ «وبا» در این صورت منجر به مرگ می شود! ۱۱:۳۴ کشورهای قدرتمندی مثل امریکا و چین هم هک می شوند/ ما هم هر زمان اراده کنیم می توانیم ۱۱:۳۳ ۲۵ هزار راس دام عشایر آمده عرضه در تهران به مناسبت عید قربان ۱۱:۳۳ رییس کل بانک مرکزی: از پیام‌رسان بومی به جای سوئیفت استفاده می شود ۱۱:۳۱ قیمت موادغذایی در جهان کاهشی شد ۱۱:۳۰ آمریکا دست از کارشکنی می کشد اگر ... ۱۱:۲۹ سود بیش از یک میلیون و ٢۴٣ سهامدار از طریق سجام واریز شد ۱۱:۲۶ با حل این معماها باهوش تر می شوید ۱۱:۲۶ پیگیری مظلومی از تمرینات تیم ملی ۱۱:۲۵ بسته تخفیفی «قربان تا غدیر» ایرانسل ارائه شد ۱۱:۲۳ تعهدات بازارگردانی صندوق های قابل معامله در بورس تعدیل می شود ۱۱:۲۱ روزنامه اطلاعات: مگر نیاکان ما با «ستاد ازدواج» ازدواج کردند؟ ۱۱:۲۱ تهدید ایلان ماسک به شکایت به دلیل فسخ قرارداد خرید توییتر ۱۱:۱۷ از به خاک و خون کشیدن حاجیان ایرانی توسط سعودی ها در سال ۶۶ تا مخالفت هاشمی و روحانی! ۱۱:۱۲ شاخص کل از سبز به قرمز / کاهش چشم گیر ارزش معاملات در بین التعطیلین ۱۱:۰۹ چگونه با سهام عدالت وام بگیریم؟ + مبلغ تسهیلات ۱۱:۰۶ قد افراد با انواع بیماری ها چه ارتباطی دارد؟ ۱۱:۰۵ اجبار استفاده از ماسک در شهرهای قرمز و نارنجی ۱۱:۰۱ ذوب آهن اصفهان گواهینامه همولوگیشن را دریافت کرد ۱۰:۵۳ قیمت دلار امروز ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۱ ۱۰:۵۳ یک استقبال عجیب؛ سان نظامی برای ورود فرماندار سوادکوه به یک روستا! + فیلم ۱۰:۴۹ پیک دوم اومیکرون در راه است؟ ۱۰:۴۸ تقاضای وجه بیشتر به ازای معاملات با کد رهگیری، تخلف است ۱۰:۴۵ واکنش اسکوچیچ به جنجال بزرگ شاگردانش + عکس ۱۰:۴۳ افزایش هوش کودکان با چند راهکار ساده ۱۰:۴۲ تقابل ۵۵ بازیکن برای ۲۶ بلیت جام جهانی ۱۰:۳۹ قیمت مسکن یا اجاره بها؛ کدام یک حباب دارد؟ ۱۰:۳۹ خرافات عجیب فوتبالیست های دنیا ۱۰:۳۴ تمدید تامین برق نامحدود شبانه برای صنایع فولادی و سیمانی ۱۰:۲۵ قیمت دام زنده عید قربان در تهران اعلام شد ۱۰:۲۵ وضعیت جاده چالوس امروز ۱۰:۲۰ هشدار؛ به این شهرهای ایران سفر نکنید ۱۰:۱۹ دندان پزشکان چقدر مالیات دادند؟ ۱۰:۱۴ با این شغل سلامت روان خود را تضمین کنید! ۱۰:۰۸ هشدار وقوع گرد و خاک در ۱۳ استان ۱۰:۰۰ آپارتمان های ۱۰۰ متری شرق تهران چند؟ ۰۹:۴۶ ایلان ماسک از خرید توییر منصرف شد! ۰۹:۴۰ بیت کوین در نیمه کانال ۲۱ هزار دلاری ۰۹:۳۷ بانک اقتصادنوین برترین بانک بورسی در رشد درآمدهای مشاع ۰۹:۲۶ اقبال بورس به خودروساز جدید!/ رشد یک هزار و ۱۴۱ واحدی شاخص کل ۰۹:۰۷ قیمت وام مسکن چقدر شد؟ ۰۹:۰۵ آخرین مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۰۹:۰۳ اختلاف در تیم ملی قبل از جام جهانی به رسانه قطری رسید + عکس ۰۹:۰۰ قیمت نفت افزایش یافت ۰۸:۵۵ توصیه های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به تب کریمه کنگو ۰۸:۵۰ انگیزه قتل شینزو آبه مشخص شد ۰۸:۴۶ انهدام یک تیم مسلح تروریستی در شمال غرب کشور توسط رزمندگان اسلام اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند

جاویدپورسرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان  گفت: ۳۰ میز خدمت به همت دستگاه‌های اجرایی و در مناطق مختلف طی سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا شد.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: ۹ هزار و ۷۰ درخواست با حضور شهروندان استان در ستادهای ارتباط مردمی با دولت در مناطق مختلف ثبت شد.

این مسوول با بیان اینکه بیشترین ثبت درخواست‌های مردمی در سفر آیت‌الله رئیسی به سمنان از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت(سامد) با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست بود، ابراز کرد: بیشترین درخواست‌های مردمی در تماس تلفنی با سامانه سامد در زمینه دریافت تسهیلات بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • ابراز همدردی خبرنگار ایران اینترنشنال با غم و اندوه صهیونیست‌ها