Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@00:21:18 GMT

شناسایی بیش از ۵۰ درصد خانه‌های پلاک قرمز در تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۴۷۹۶

شناسایی بیش از ۵۰ درصد خانه‌های پلاک قرمز در تهران

رئیس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: بیش از ۵۰ درصد مناطقی که خانه‌های پلاک قرمز دارند، شناسایی و پلمب شده اند.

به گزارش مشرق، احمدی صدر گفت: شهرداری نوک پیکان است و اگر هر فردی کودک کاری در خیابان ببیند، اسم شهرداری را می آورد. نگاه ما به کودکان کار فرانهادی است، دستگاه های متولی تلاش هایی کردند اما هرکدام از این نهادها در مسیر رفع آسیب، حرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، در حال حاضر قرارگاهی در شهرداری تهران برای رفع آسیب‌های اجتماعی ایجاد شده تا دستگاه های متولی وارد میدان شوند. یکی از کارهای مهم، شناسایی پلاک های قرمز در تهران که محل تجمع معتادین بوده، بیش از ۵۰ درصد این مناطق شناسایی و پلمب شده است.

او گفت: برای موضوع آسیب های اجتماعی یک برنامه ریزی خوب با بازه زمانی ۳ ساله طراحی شده است.

احمدی صدر گفت: حلقه های میانی مردم، فرهنگ و محلات باید تقویت شوند، برنامه ها به طوری طراحی شده که با تغییر مدیریت اتفاق خاصی رخ ندهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت آسیب اجتماعی شهرداری تهران کودکان کار مواد مخدر پلاک قرمز تهران اخبار حوادث حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا بزرگمهر ظهر شنبه در نشست شورای قضائی و حفظ حقوق بیت المال در بوشهر گفت: وظایف و مأموریت اداره کل ثبت اسناد و املاک بر اساس قانون اساسی و قانون حد نگار تعیین و تکلیف شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر افزود: سیاست‌های ابلاغی و فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اجرای کامل حدنگاری است.

بزرگمهر افزود: هویت دار کردن همه اراضی برای جلوگیری از زمین خواری و هرگونه فساد در این زمینه، الزام بر تنظیم اسناد رسمی از دیگر وظایف اداره ثبت اسناد و املاک است.

صدور ۹۹ درصد اراضی منابع طبیعی

وی ادامه داد: در زمینه منابع طبیعی حدود ۹۹.۵ درصد اراضی ملی با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان سند دار شده است که ۱۵ هزار هکتار اراضی باقیمانده در مرحله فرآیند برای صدر سند است.

بزرگمهر در خصوص رفع تداخلات بیان کرد: ۴۹۸ پلاک مشمول رفع تداخلات داریم که تاکنون ۲۳۰ پلاک تثبیت شده است و مابقی در دستور کار است که شهرستان‌ها باید بر اساس برنامه ابلاغی هر هفته ۲ پلاک برای رفع تداخل در دستور کار داشته باشند.

وی با بیان اینکه رفع تداخل به نفع مردم و دولت است، تصریح کرد: ۷۶ درصد اراضی کشاورزی سنددار شده است و اگر بتوانیم اراضی کشاورزی را سنددار کنیم هم از خرد شدن اراضی و هم از تهدید و به خطر افتادن امنیت غذایی جلوگیری می‌شود.

کد خبر 6089912

دیگر خبرها

  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی