Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان و دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: اگر بازی اول تیم ایران مقابل چین را با مسابقه برابر اسلوونی مقایسه کنیم، به این موضوع پی می‌بریم که واقعا بازیکنان تیم ایران در حال پیشرفت و رشد هستند.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ میلاد عبادی‌پور، کاپیتان و دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال کشورمان پیرامون پیروزی شب گذشته مقابل اسلوونی اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و البته مسابقه بسیار مهمی هم بود زیرا نقشی اساسی در صعود به مرحله بعدی این مسابقات داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم سعی داشتند با انگیزه بالایی در این مسابقه بازی کنند. در ست اول هر دو تیم، والیبال را در سطح بالایی ارائه کردند.

وی در ادامه بیان داشت: تیم ایران در ست نخست سرویس‌های بسیار قدرتمند تیم اسلوونی را به خوبی کنترل کرد. همچنین در بخش سرویس نیز عملکرد خوبی داشتیم، اما در عین حال فکر می‌کنم سه فرصت در توپ‌های برگشتی را از دست دادیم ولی از توپ های اول خود به خوبی استفاده کردیم.   کاپیتان تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: برد مهمی مقابل اسلوونی کسب کردیم و باید این پیروزی را به همه بازیکنان، اعضای کادر فنی و مردم ایران تبریک بگویم. اگر بخواهیم به مرحله بعدی صعود کنیم، بازی مقابل صربستان نیز برایمان مهم است البته برد مقابل اسلوونی مهمتر بود زیرا دو تیم در جدول شرایط تقریبا یکسانی داشتند.   عبادی‌پور درباره انگیزه‌اش برای برد به ویژه در ست سوم مسابقه با اسلوونی عنوان داشت: خیلی خوشحالم که با انگیزه کامل بازی کردم. عملکرد من بی احترامی به کسی نبود، فقط احساسات بود. در طول بازی با لهستان هم بازیکنان ایران این احساسات را داشتند و به دفعات مقابل تیم‌های زیادی در دنیا با انرژی بازی کردیم.   وی با بیان این‌که برای تیم اسلوونی احترام قائل است به دلیل این‌که بازیکنانی عالی دارند، تاکید داشت: من تمامی آن‌ها را می‌شناسم، واقعا تیم فوق‌العاده‌ای هستند و می‌دانم تیم اسلوونی کار سختی در قهرمانی مردان جهان پیش رو دارد زیرا میزبان هستند.   عبادی‌پور تصریح داشت: شب گذشته یک بازی خیلی خوب با اسلوونی داشتیم و این تیم دوباره نشان داد چه بازیکنان خوبی دارد. اسلوونی می‌تواند تمامی تیم‌های دنیا را تحت فشار قرار دهد.  افتخار می‌کنم که شانس این را داشتم تا مقابل این تیم و بازیکنان فوق‌العاده اسلوونی بازی کنم.   کاپیتان تیم ملی نهایتاً با اشاره به عملکرد تیم ایران مقابل اسلوونی گفت: یک‌بار دیگر به بازیکنان ایران تبریک می‌گویم به این دلیل که در حال رشد هستند و اگر بخواهیم بازی اول مقابل چین را با مسابقه برابر اسلوونی مقایسه کنیم، بازیکنان نشان دادن که واقعا رشد کردند. برخی از بازیکنان ایران جوان و کم تجربه هستند و بازی کردن برای اولین بار در لیگ ملت‌ها برای آن‌ها دشوار است. افتخار می‌کنم که کنار ملی‌پوشان والیبال ایران بازی می‌کنم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مقابل اسلوونی عبادی پور تیم ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!

به گزارش "ورزش سه"، طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود آمار بسیاری خوبی در 5 بازی اخیر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داشته‌اند و موفق به کسب 2 برد و 2 مساوی همراه کلین‌شیت شده‌اند.

آخرین گلی که سپاهانی‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دریافت کرده‌اند، در بازی برگشت دو تیم در لیگ هفدهم اتفاق افتاده که شاگردان منصور ابراهیم‌زاده با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم برانکو شکست خوردند.

دیداری که نه تنها تبدیل به آخرین برد پرسپولیس در آزادی مقابل سپاهان شده بلکه آخرین گلی که سرخ‌پوشان به سپاهان در ورزشگاه خانگی زده‌اند نیز در همان بازی رقم خورد.

بعد از آن بازی دو تیم 4 مرتبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که دو برد 1 بر 0 و 2 بر 0 برای سپاهان و دو تساوی بدون گل حاصل تلاش آن‌ها بوده است.

دیگر خبرها

  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • مارسلو وارد ایران شد
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم