Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر علی مسعودی روز شنبه در یک گفت وگوی خبری افزود: از این تعداد ۱۸ مورد در ارومیه و ۳۳ مورد نیز در دیگر شهرهای آذربایجان غربی شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: از کل واحدهایی که شناسایی و پلمب شده، تنها چهار مرکز توسط افراد دارای تحصیلات پزشکی اداره می‌شد و مدیر ۴۷ مورد باقی مانده، به هیچ وجه تحصیلات پزشکی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعودی ادامه داد: از آغاز اجرای طرح بازرسی از مراکز عرضه خدمات پزشکی تاکنون، ۸۳۷ مورد بازدید در استان صورت گرفته که ۱۹۲ مورد مربوط به ارومیه بوده و ۶۴۵ مورد هم در دیگر شهرستان ها انجام شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: متاسفانه برخی از شهروندان، اقدام به حضور در این مراکز می‌کنند که این امر، برای سلامت آنها بسیار خطرناک بوده و می‌تواند موجب بروز خسارات جبران ناپذیر شود.

برچسب‌ها دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ارومیه آذربایجان غربی ارومیه مصرف غیر مجاز بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه آذربایجان غربی ارومیه مصرف غیر مجاز بهداشت و سلامت آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  درشبانه روز گذشته  پنج خبر بیشترین تعداد بازدید را در میان خبرهای خبرگزاری  صداوسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.

 

بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی حادثه رانندگی در محور  ارومیه _ سلماس موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت حادثه رانندکی در محور ارومیه_سرو

دیگر خبرها

  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد