Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@18:37:30 GMT

نخستین جشنواره گل و شیرینی مشهد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۵۵۴۰

نخستین جشنواره گل و شیرینی مشهد برگزار می‌شود

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره گل و شیرینی همزمان با دهه ولایت و امامت در این کلان‌شهر، گفت: این جشنواره در بوستان ارم برگزار می‌شود.

علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری اولین جشنواره گل و شیرینی شهر مشهد همزمان با دهه ولایت و امامت، اظهار کرد: با توجه به اینکه تمرکز و تاکید مدیریت شهری به برگزاری جشنواره‌ها در مناطق کم‌برخوردار است، بوستان ارم در منطقه چهار به این منظور انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از ۷۰ المان گل، المان تعاملی و کاشت بیش از ۳۰ هزار بوته گل در گونه‌های شمعدانی، شمشاد، اطلسی، جعفری و گونه‌ها در بوستان ارم انجام می‌شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد خاطرنشان کرد: عرضه شیرینی توسط تولیدکنندگان از دیگر برنامه‌های جشنواره گل و شیرینی است و در کنار آن آموزش‌های شهروندی این معاونت از جمله هوشمندسازی و تفکیک پسماند، آموزش مباحث ایمنی و آتش‌نشانی، آموزش گل‌کاری و دیگر موارد انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: نخستین جشنواره گل و شیرینی مشهد از هجدهم تا بیست‌وهشتم تیرماه همزمان با پایان دهه ولایت و امامت، پذیرای زائران و مجاوران خواهد بود.

کد خبر 587013

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد کلانشهر مشهد مشهد معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد معاون شهردار مشهد دهه ولایت جشن های دهه ولایت جشنواره شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۵۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست شهرداری منطقه ۷ شهرداری مشهد گفت: یکی از طرح‌های عمرانی سطح منطقه ۷، اجرای بوستان پنج هکتاری بانوان طُرق است که نقش زیادی در ارتقای نشاط و شادابی بانوان منطقه خواهد داشت.    مجید وحدتی پور افزود: این طرح هم اکنون پیشرفت ۴۶ درصدی داشته و امسال ۳۱ میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافته است.   وی ادامه داد: شهرداری منطقه به طور جدی پیگیر تکمیل و بهره‌برداری از این طرح بود و سال گذشته نیز ۱۷ میلیارد تومان برای آن درنظر گرفته شده بود.   وحدتی پور ابراز امیدواری کرد با اهتمام مضاعف و تخصیص و تامین اعتبارات، تا پایان امسال از این طرح مهم فضای سبز منطقه، بهره برداری و گام موثری برای بانوان مشهدی برداشته شود.

دیگر خبرها

  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • ساخت ۱۷ بوستان جدید در شهر قم
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم