Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در افتتاحیه یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس گفت: ما در دولت وظیفه خودمان را تسهیلگری در این حوزه می‌دانیم؛ به طوری که تولیدات انبوه کار‌های فاخری که هنرمند عزیزمان در اقصی نقاط کشور انجام می‌دهند و مشاهدات مخاطبان را تسهیل می‌کنیم و فضا‌های مشاهده و نمایشگاهی را افزایش می‌دهیم و زمینه فروش را فراهم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته اسماعیلی، بخش عمده‌ای از مخاطبان ما در نمایشگاه بین المللی قرآن با علاقه، دنبال خرید پوشاک ایرانی اسلامی بودند و ان شاءالله، در نمایشگاه مد و لباس فجر هم این تسهیل را انجام می‌دهیم و ما خودمان را در معرض انتخاب زنان و مردان فرهنگ دوست و هنردوست ایرانی قرار دهیم و اهمیت دولت هم بر این قصه است.

او گفت: چهارشنبه در هیئت دولت، گزارشی از آماده سازی این نمایشگاه را محضر رییس‌جمهور و همکارانم در دولت مطرح کردم و همگی به ویژه شخص آقای رییس‌جمهور از این موضوع استقبال زیادی کرده و ما را به خاطر این رویکرد ایجابی تشویق و تحسین کردند که در موضوع پوشش ایرانی به دنبال آن هستیم و مجدداً تاکید می‌کنم.

به گفته اسماعیلی، نگاه فرهنگی در دولت، عام است و همه سلایق را در زیر چتر حمایتی خود قرار می‌دهد و هیچ محدودیتی وجود ندارد و با تمام وجود، در خدمت اهالی فرهنگ و هنر به ویژه هنرمندان حوزه پوشاک هستند و این کار مهم را حمایت خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مد و لباس جشنواره فجر وزیر ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عصر روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ ماه نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی، نگارگری، خوشنویسی گرافیک و هنر‌های ایرانی اسلامی به مناسبت بزرگداشت شیخ اجل سعدی شیرازی، شاعر نامدار ایرانی افتتاح شد.

در این نمایشگاه که با حضور هنرمندان و هنردوستان افتتاح شد، بیش از ۱۸۰ اثر ارائه شده است.



محمدخراسانی‌زاده مدیرکل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی مذهبی مدیر عامل سازمان زیباسازی، محمد زرویی نصرآباد سرپرست مرکز هنر‌های تجسمی حوزه هنری و تنی چند از مدیران شهری و اساتید به نام هنری و خوشنویسی در افتتاحیه شرکت کرده و نظاره‌گر آثار بی‌بدیل هنری در ستایش استاد سخن سعدی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده انتظامی سمنان: فراجا مرزبان حجاب است
  • فراجا مرزبان حجاب است/ متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • خلیج فارس تا ابدخلیج فارس خواهد بود/یکی ازمهم‌ترین حوزه‌های تمدنی
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • کیهان: فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! /جمهوری اسلامی: روحانیت خودش پیشقدم شود/از پرواز با بال استعداد‌ها تا پرواز با جت شخصی
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است