Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این رالی دروز پنجشنبه ١۶ تیر ١۴٠١ با شرکت بیش از ۴٠ دستگاه خودرو کمپر و کاروان و حضور ١۵٠ نفر از علاقه مندان و فعالان این رشته از اتومبیلرانی از سراسر کشور و با همكاري كميته تخصصي رالي از محل باغ پرندگان در شهر تهران استارت خورد. 

شرکت کنندگان در این رالی، عصر همان روز پس از بازدید از جاذبه های گردشگری مسیر، به روستای زیبای یوش در استان مازندران رسیدند و پس از یک شب اقامت در این منطقه، روز جمعه هفدهم تیرماه یوش را به مقصد تهران ترک کردند و به دومین رالی خانوادگی گردشگری خودروهای کمپر و کاروان خاتمه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس امتیازهای کسب شده از سوی شرکت کنندگان به ترتیب علی فراهانی، مهدی پور کاظمی، آرش چهل مرد، رحمت الله عطایی و حسن براتی به عنوان نفرات اول تا پنجم انتخاب و معرفی شدند.

گرامیداشت دومین سالگرد آغاز به کار کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ، توسعه سفرهای مسئولانه، احترام به زمین، محیط زیست و طبیعت، تثبیت جایگاه و اهمیت کمپر و کاروان‌ها در مسافرت های زمینی، ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن و ارتقاء سطح گردشگری کشورمان از مهمترین اهداف برگزاری این رالی بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز، جواد توسلی‌مهر، در حاشیه مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در خصوص اصلی‌ترین تاثیر برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران بر توسعه روابط تجاری کشور،‌اظهارداشت: یکی از محاسن این رویدادها این است که بازارهای صادراتی بیشتر شناخته می‌شوند؛ همچنین بازارهای هدف از محصولات ما اطلاعات بیشتری به دست می‌آوردند و تعامل خوبی می‌تواند برای صادرات محصولات ایجاد کند.

گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه مهم و استراتژیک،‌ ‌تازه‌ترین دستاوردهای خود در زمینه تولید خودروهای سبک و تجاری،‌ موتورهای تولید داخل،‌ قطعات مصرفی خودروها و آخرین یافته‌های تحقیقاتی و صنعتی خود را عرضه کرده است.

در این نمایشگاه نمونه هایی از خودروهای شاهین پلاس اتوماتیک، سهند، وانت نیسان اکستند چپ فرمان، وانت نیسان راست فرمان، پادرا پلاس کمپرسی و نیسان لانگ به نمایش در آمده است. از گروه خودروسازی سایپا، شرکت سایپا(خودروساز) به همراه هفت شرکت تحت پوشش خود، پارس خودرو(خودروساز)، زامیاد(خودروساز)،‌ سایپا یدک(تامين کننده قطعات يدكی و ارائه خدمات پس از فروش)، ‌مالیبل سایپا(توليدکننده قطعات ريخته‌‌گری و انواع مصنوعات فلزی)،‌ فنرسازی زر سایپا (توليدکننده انواع فنر، میل موجگیر و تورشن بار) و رادیاتور ایران (از بزرگترین تولیدکنندگان رادیاتور خودرو و مبدل‏‌های حرارتی در خاورمیانه)، دستاوردهای خود در زمینه‌های مختلف را در معرض دید عموم قرار دادند.

گفتنی است،‌ ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران؛‌ از روز گذشته کار خود را آغاز کرد و در این نمایشگاه بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از  ۸۵ کشور جهان حضور دارند. نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳، مورد استقبال گسترده و منحصر به فرد تولیدکنندگان،‌تجار و بازرگانان خارجی قرار گرفته است. نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران تا 12 اردیبهشت ماه برپا است و بازدید برای عموم مردم،‌ تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی از ساعت 9 تا 16 فراهم است.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، در ۱۷ سالن نمایشگاهی در متراژ ۵۰ هزار متر با حضور ۸۰۰ شرکت ایرانی در حالی آغاز به کار خواهد کرد که پیش‌بینی می‌شود در آن سه هزار و ۵۰۰ جلسه بی تو بی با حضور ۵۰ هیات عالی رتبه برگزار شود. در این نمایشگاه امکاناتی از جمله هماهنگی جلسات اختصاصی بی تو بی (B2B) بین بازدیدکننـدگان خارجـی و شرکت‌های ایرانــی،گردهمایی‌های صنعت محور با بازدیدکنندگان خارجی، تورهای تخصصی داخل نمایشگاه برای بازدیدکنندگان خارجی، برگزاری وبینارهای آشنایی با توانمندی‌های صنعتی ایران، برگــزاری وبینارهــای تخصصی، معرفی دسته محصولات منتخب ایـران، انتشار گزارش‌های تخصصی بازار محصولات منتخب صنایع خودرو، صنایع غذایی، انتشار گزارش‌های تخصصی، معرفی محصولات منتخب صنایـع پزشکی، ارائه خدمات مشاوره در طول برگزاری نمایشگاه، دسترسی به نرم افزار اختصاصی، دسترسی به مترجم و سایر موارد ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳