Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان یاسر نانکلی گفت: استخدام در آموزش و پرورش بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری و تاکیدات مقام معظم رهبری، از طریق دانشگاه فرهنگیان و از ۲ روش آزمون سراسری برای دانش آموزان پایه دوازدهم و یا طبق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه شهید رجایی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امسال نیز هزار و ۲۰۰ نفر در مهرماه سال جاری به استخدام آموزش و پرورش استان همدان در می‌آیند، اظهار داشت: در صورتی که دانش آموزان پایه دوازدهم تمایل به انتخاب شغل معلمی داشته باشند، بعد از انتخاب دانشگاه فرهنگیان، می‌توانند با گذراندن، مراحل گزینش و مشاوره های علمی و تخصصی و رتبه علمی مورد نظر را کسب کنند و در دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل شوند.

نانکلی ادامه داد: این دانشجویان پس از چهار سال با گرفتن مدرک کارشناسی به استخدام ادارات کل آموزش و پرورش در می آیند.

وی تصریح کرد: همچنین افرادی که دارای مدرک تحصیلی لیسانس هستند می‌توانند از طریق ماده ۲۸ دانشگاه شهید رجایی،در آزمونی که هرساله بر اساس نیاز آموزش و پرورش برگزار می‌شود، شرکت کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان در خصوص عملکرد آموزش پرورش استان در رابطه با استخدام معلم، خاطرنشان کرد: امسال با استفاده از برگزاری آزمون ماده ۲۸ حدود ۴۵۰ معلم در آموزش و پرورش استان همدان استخدام می شوند که اکنون مراحل مصاحبه علمی آن‌ها در حال شکل گیری است.

وی افزود: روند مصاحبه از پذیرفته شدگان تا پایان هفته جاری ادامه دارد و نمره مصاحبه آن‌ها به سازمان سنجش فرستاده و نفرات برتر تا پایان تیرماه معرفی می شوند و قبول شدگان نهایی در مدت ۲ ماه در دانشگاه فرهنگیان مهارت‌های لازم را کسب می کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان، تاکید کرد: در سال جاری از دانشگاه فرهنگیان هم دست کم ۷۵۰ دانش آموخته خواهیم داشت که به استخدامی ها افزوده خواهد شد و در کل یک هزار و ۲۰۰ دانش آموخته در مهر ماه سال جاری به گروه معلمان استان همدان می‌پیوندند.

استان همدان ۳۰۷ هزار دانش آموز و ۲۲ هزار معلم و کادر آموزشی دارد.

برچسب‌ها شهر همدان تربیت معلم معلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر همدان تربیت معلم معلم شهر همدان تربیت معلم معلم آموزش و پرورش استان دانشگاه فرهنگیان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۶۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، امسال قرار است نزدیک به ۱۰۴ هزار معلم جذب سیستم آموزشی کشور شوند که ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون و ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و ۳۲ هزار نفر به طور مستقیم توسط دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی وارد مدارس کشور خواهند شد.

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان در همین راستا گفت: امسال ۱۰ هزار دانشجو با بورسیه جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  •  جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند