Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر روز شنبه به نقل از مهدی صفوی اعلام کرد : در سه ماه گذشته ۳۱هزار و ۶۵۳ مورد بازرسی و نظارت از نحوه عرضه کالا و خدمات واحدهای صنفی در استان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: طی سه ماهه نخست سالجاری تعداد ۶۵۲ فقره گشت مشترک نظارت و بازرسی با حضور اداره کل تعزیرات حکومتی ، مرکزبهداشت و دیگر دستگاه‌های مرتبط انجام گرفته که از این تعداد ، ۵۸۷ مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف صنفی به ارزش ۱۰میلیارد و ۹۴۳میلیون ریال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفوی ادامه داد: گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دیگر دستگاه‌های اجرایی و به ویژه تعزیرات حکومتی به منظور سرعت بخشی در رسیدگی به تخلفات اقتصادی و بازدارندگی بیشتر از بروز تخلفات احتمالی بصورت دوره ای برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی اظهار کرد: موارد مشاهده شده دراجرای بازرسی ها در سطح عرضه کالا و خدمات بیشتر شامل گران فروشی، درج نکردن قیمت بر روی کالا، صادر نکردن فاکتورفروش و رعایت نکردن موارد بهداشتی است.

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر از مردم خواست در صورت مشاهده هر نوع تخلفات اقتصادی درحوزه صمت مراتب را از طریق سامانه یکپارچه پاسخگویی ( ۱۲۴) گزارش کنند تا در کمترین زمان نسبت به بررسی، پی‌گیری و رسیدگی لازم اقدام شود.

برچسب‌ها گران فروشی بوشهر صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گران فروشی بوشهر صمت گران فروشی بوشهر صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۶۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: پس از گزارش چند فقره سرقت وسایل از باغ ویلا‌های محدوده روستا‌های جاده مشهد-کلات، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری خلق آباد قرار گرفت.   سرهنگ محمد چراغ افزود: ماموران کلانتری با یک سری تحقیقات میدانی با استفاده از سرنخ‌های به جا مانده، متهم را شناسایی و تحت نظر گرفتند.   وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چند روز کنترل نامحسوس و اطمینان از دست داشتن متهم در سرقت از باغ ویلاها، با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند.   او گفت: در این عملیات با دستگیری متهم و همدستش، در بازرسی از مخفیگاهشان، یک دستگاه موتورسیکلت و تعداد زیادی اموال مسروقه شامل یک دستگاه مینی فرز و کفکش، دو دستگاه دریل، ۲۰ متر سیم سیار، قطعات اوراق شده موتورسیکلت، سه پایه دوربین، یک دستگاه جوش، جارو برقی، قهوه جوش، باند بزرگ، موتور ماشین لباسشویی، پلوپز و همزن کشف کردند.   سرهنگ چراغ افزود: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات موجود به سرقت سه دستگاه موتورسیکلت، چهار فقره سرقت از کارگاه‌های تولیدی و ۱۷ فقره سرقت وسایل از باغ ویلا‌های محدوده جاده کلات اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان