Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی با تأکید بر خدمات‌رسانی فرماندهی کل انتظامی به زائران اربعین، گفت: با توجه به هماهنگی‌های بعمل آمده میان جمهوری اسلامی ایران و عراق در حوزه مرزبانی و انتظامی، تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی به زوار اندیشیده شده و فرماندهی مرزبانی با تمام ظرفیت مشغول خدمات‌رسانی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این خدمات‌رسانی شامل روادید مرزی، گذرنامه، برپایی موکب، تأمین امنیت مرز تا مرکز، دیپلماسی با مرزبانی کشور عراق برای تسهیل تردد زائران و غیره می‌باشد، افزود: برای تسهیل تردد و امنیت زائران در مرزها، هماهنگی‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران و عراق در بالاترین سطح ممکن انجام شده است.

سردار گودرزی ماموریت مرزبانان در اربعین حسینی را جلوه‌ای از خدمت بی‌منت دانست و اظهار داشت: تا اتمام مأموریت بزرگ اربعین حسینی در خدمت زوار هستیم و کارکنان فرماندهی مرزبانی در مرزها در این مسیر از هیچ کوششی برای تأمین امنیت زائران و خدمات‌رسانی به آن‌ها دریغ نخواهند کرد.

فرمانده مرزبانی انتظامی با بیان اینکه اربعین زمان زنده نگهداشتن یاد و رهروی از شهدای کربلا است، خاطرنشان کرد: این راهپیمایی عظیم، وحدت و انسجام ملت ایران در مقابل دشمنان نظام اسلامی را نشان می‌دهد و دشمنان بدانند راه مقاومت و ایستادگی هر روز پررنگ‌تر خواهد بود.

برچسب‌ها پایانه مرزی مهران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرزبانی ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پایانه مرزی مهران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرزبانی ناجا پایانه مرزی مهران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرزبانی ناجا خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران

محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در عراق و وزیر داخلی عراق از پایانه مرزی مهران ظهر امروز دوشنبه از پایانه مرزی مهران بازدید کردند.

این بازدید به منظور بررسی آخرین تمهیدات لازم برای اربعین ۱۴۰۳ است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد