Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرحناز محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استان کرمانشاه دارای ۳۵ هزار معلول بوده که سه دفتر معاونت توانبخشی کارهای مربوط به معلولین و سالمندان را پیگیری می‌کنند.

وی افزود: یک‌هزار و ۱۰۰ نفر از معلولین، سالمندان، بیماران روانی مزمن و عقب ماندگان ذهنی به صورت شبانه روزی در ۱۷ مرکز شبانه روزی زندگی کرده و معلولین مستمری بگیر و مراقبت در منزل همگی زیر نظر دفتر شبانه‌روزی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: فراگیری کارهای حرفه‌آموزی برای معلولین و گذراندن اوقات فراغت سالمندان مربوط به دفتر روزانه و توانمند سازی معلولین از دیگر دفترهای معاونت توانبخشی است.

محمدی گفت: با توجه به معلولیت و مشکلات مددجویان و افرایش تقاضا برای این مراکز ۲ مرکز در شهرستان‌های جوانرود و اسلام‌آباد غرب فعال است.

وی بیان کرد: برخی از معلولین هویت آن‌ها مشخص نبوده و فاقد سرپرست مؤثر هستند به همین خاطر وظیفه بهزیستی مراقبت از آن‌ها در کنار افراد دارای هویت در مراکز شبانه روزی است.

کد خبر 5534296

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه معلولان بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت کرمانشاه ویروس کرونا سنندج خطبه های نماز جمعه اردبیل عید سعید قربان خراسان رضوی دعای عرفه مشهد زلزله هرمزگان آمار کرونا آلودگی هوا شبانه روزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روز انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: سیلوهای خرید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین عوامل تشخیص و ذیحساب و ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام در سیلوها جهت نظارت بر روند خرید مستقر می‌باشند.

اسماعیلی عنوان کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

کد خبر 6090486

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی