Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت مسکن در خیابان‌های حکیم نظامی و نظر میانی هر متر ۳۲ تا ۶۴ میلیون تومان برای آپارتمان اعلام شده است. همچنین مبلغ اجاره در این منطقه ۴.۵ تا ۱۴ میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس داده‌های پورتال یکی از دفاتر معاملات املاک کلان‌شهر اصفهان، قیمت مسکن برای واحدهای نوساز از متری ۳۲ میلیون تومان برای خانه‌ای در خیابان ارتش تا متری ۶۴ میلیون تومان در خیابان خواجه پطرس می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیست آپارتمان‌های نوساز ارائه شده در این منطقه علاوه بر این موارد، در یکی از دفاتر مشاور املاکی واقع در کوچه سنگ‌تراش‌ها، آپارتمان سه خوابه‌ای با متراژ ۱۶۵ متر واقع در همان خیابان قیمت هر متر ۵۰ میلیون تومان ارائه شده است.

علاوه بر این موارد در لیست خانه‌های با قدمت بالاتر دفتر مشاور املاکی واقع در خیابان حکیم نظامی خانه‌ای با قدمت بیش از ۲۵ سال ارائه کرده که در طبقه اول واقع شده است، قیمت هر متر از این خانه ۱۴۳ متری ۲۴ میلیون تومان ارائه شده است و مبلغ نهایی آن را سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرده‌اند.

خانه ۱۰ میلیاردی در نظر غربی

همچنین آپارتمانی با متراژ ۱۰۴ متر در خیابان نظر غربی به قیمت هر متر ۹۶ میلیون تومان برای فروش ارائه شده است که مبلغ خرید نهایی آن را حدود ۱۰ میلیارد تومان تعیین کرده‌اند. این خانه در طبقه چهارم یک ساختمان شش طبقه واقع شده و قدمت آن بیشتر از ۱۲ سال است. این آپارتمان سه اتاق خواب داشته و امکاناتی ازجمله تراس، انباری، پارکینگ مسقف، کابینت‌های گلس، کف‌پوش سرامیک و سرمایش چیلر دارد.

قیمت رهن و اجاره

علاوه بر این، قیمت رهن و اجاره در این منطقه برای یک واحد مسکونی با قدمت بیش از ۳۱ سال و متراژ ۷۰ متر در خیابان نظر غربی ۶۰ میلیون تومان رهن و چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره است است.

همچنین یک واحد مسکونی ۲۰۰ متری در خیابان حکیم نظامی ارائه شده که مبلغ رهن آن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. این واحد مسکونی سه خوابه و نوساز است.

به گفته مشاوران املاک منطقه در این منطقه تعداد خانه‌هایی که برای رهن و اجاره در این فصل ارائه شده بیشتر از سایر مناطق اصفهان است. یک آپارتمان ۲۰۰ متری در خیابان حکیم نظامی به قیمت رهن ۲۰۰ میلیون تومان به دفتر مشاور املاک واقع در همان خیابان سپرده شده که اجاره آن ماهانه ۱۴ میلیون تومان است.

نوع و متراژ قیمت رهن و اجاره
۷۰ متری خیابان نظر غربی اجاره: ماهیانه ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان / ‏ ۶۰‬ میلیون تومان رهن
۲۰۰ متری خیابان حکیم نظامی

اجاره: - / ‏ ۱‬ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان رهن

۲۰۰ متری خیابان حکیم نظامی اجاره: ۱۴ میلیون تومان / ‏۲۰۰‬ میلیون تومان رهن

برای مشاهده قیمت مسکن در نقاط مختلف اصفهان، اینجا کلیک کنید.

محله قیمت خرید
محدوده خیابان حکیم نظامی و نظرغربی (نوساز) متری ۳۲ تا ۶۴ میلیون تومان
محدوده کوچه سنگ‌تراش‌ها (نوساز) متری ۵۰ میلیون تومان
محدوده خیابان حکیم نظامی (قدمت ۲۵ سال) متری ۲۵ میلیون تومان

کد خبر 587019

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اینجا تاثیر نرخ ارز در قیمت مسکن قیمت مسکن قیمت مسکن ملی افزایش قیمت مسکن کاهش قیمت مسکن کاهش قیمت مسکن امروز آخرین قیمت مسکن اخبار افزایش قیمت مسکن افزایش قیمت مسکن امروز ریزش قیمت مسکن نمودار قیمت مسکن زنگ خطر افزایش قیمت مسکن تحولات قیمت مسکن ریزش قیمت مسکن در راه است وضعیت قیمت مسکن در آینده برنامه دولت برای کاهش قیمت مسکن قیمت مسکن انلاین قیمت مسکن امروز قیمت مسکن امروز در تهران قیمت مسکن امروز اصفهان بنیاد مسکن اصفهان قیمت مسکن اصفهان قیمت مسکن در اصفهان امروز رشد قیمت مسکن در اصفهان مسکن اصفهان اجاره آپارتمان اصفهان قیمت مسکن ۱۴۰۱ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خیابان حکیم نظامی میلیون تومان رهن و اجاره تومان رهن ارائه شده قیمت مسکن قیمت رهن نظر غربی ۲۰۰ متری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۶۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد 42 درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سال های گذشته بی نظیر است

دنیای اقتصاد نوشت: بهای اجاره خانه در کشور در فروردین، 1.7‌درصد به صورت ماهانه (در مقایسه با اسفند سال گذشته)، افزایش پیدا کرد.   این نرخ تورم ماهانه اجاره، در مقایسه با روند یکی دو سال گذشته همین نرخ، در «سطح بسیار پایین» قرار گرفته به این معنا که میانگین تورم ماهانه اجاره مسکن طی دو سال 1401 و 1402، نرخ 3‌درصد بوده است.   پس در این صورت آیا «بازار اجاره به سمت بهبود، حرکت کرده است؟»   بررسی‌ها برای پاسخ این پرسش، «جواب منفی» ارائه می‌کند، چون که «در همه فروردین‌ها در سال‌های اخیر، همواره تورم ماهانه اجاره مسکن، یک سقوط نرخ را تجربه کرده است.»   در فروردین دو سال اخیر نیز رشد ماهانه شاخص اجاره مسکن در کشور، 2‌درصد بوده است که تقریبا نصف همین نرخ در ماه‌های دیگر سال بود. این افت نرخ تورم ماهانه اجاره در ماه اول هر سال در مقایسه با میانگین تورم ماهانه اجاره 11ماه بعد از آن، «ناشی از تعطیلی بازار معاملات مسکن به خصوص معاملات اجاره» است. در ماه اول سال، تقریبا هیچ مستاجری جابه‌جا نمی‌شود مگر تحت‌تاثیر موارد خاص که حجم آن پایین است.   به این ترتیب، «تابلوی تورم ماهانه اجاره مسکن در فروردین 1403»، معیار مشخصی برای تحلیل وضعیت بازار اجاره‌نشینی و حال و روز مستاجرها نیست. از این رو، در این بررسی، لازم است «تورم نقطه‌ای اجاره مسکن» یا همان «میزان رشد اجاره‌بها در ماه اول سال‌جاری نسبت به ماه اول 1402»، دیده و تحلیل شود.   تورم نقطه‌ای اجاره مسکن در ماه گذشته نرخ 41.8‌درصد را ثبت کرد. اینکه سرعت رشد نقطه‌ای و سالانه اجاره‌بهای مسکن به شکل تاریخی در دو سه سال گذشته و حتی در شروع امسال، افزایش یافته است، ناشی از «سطح جهش‌یافته تورم عمومی» و «تورم مسکن» است که در همین صفحه، قبلا درباره آن گزارش‌های تحلیلی منتشر شده بود. در این مقطع اما علاوه بر اینکه، ضرورت دارد سیاستگذار نسبت به «ریشه‌های تب بالای تورم اجاره مسکن» توجه کند تا بتواند «مهم‌ترین هزینه زندگی ماهانه خانوارها را از حالت سنگین و نامتعارف» به سطح نرمال برگرداند، «دو پیام هشداری» نرخ جدید تورم اجاره هم باید دیده شود.   سطح 41.8 درصدی رشد اجاره‌بها در قراردادهای فروردین 1403 از دو منظر مورد بررسی است.   این نرخ نشان می‌دهد، «فرمول مدنظر نمایندگان مجلس برای تعیین رشد مجاز اجاره‌بها در سال» که تصویب کرده‌اند و برای تایید نهادی روانه شورای نگهبان است، با «وضع موجود این بازار» همخوانی ندارد. فرمول نمایندگان می‌گوید، موجرها هر سال مکلف شوند «اجاره‌بهای سال جدید را براساس 50 تا 100‌درصد تورم عمومی افزایش دهند و بیش از آن، ممنوع باشد». اما در حال حاضر، تورم اجاره از تورم عمومی جلو زده است به این صورت که در فروردین امسال، تورم نقطه‌ای اجاره مسکن 41.8‌درصد شد در حالی که نرخ تورم عمومی نقطه‌ای در سطح 30.9‌درصد قرار گرفت. به این ترتیب، در وضع موجود که «نرخ رشد اجاره‌بها، 1.35 برابر نرخ تورم عمومی است»، ملاک قراردادن تورم عمومی برای تعیین تورم اجاره، امکان ‌پذیرش آن را از سوی بازار با تردید روبه رو می‌کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رشد ۴۲ درصدی اجاره خانه در فروردین ۱۴۰۳
  • رشد 42 درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سال های گذشته بی نظیر است
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • رهاشدگی قیمت ها در بازار اجاره بها و رهن مسکن
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال