Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@03:33:56 GMT

کشف اجساد حلق آویز یک خانواده ۵ نفره در نجف‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۶۵۴۱

کشف اجساد حلق آویز یک خانواده ۵ نفره در نجف‌آباد

به گزارش تابناک به نقل از مهر، حجت الاسلام اسدالله جعفری گفت: عصر دیروز ۱۷ تیرماه در پی اعلام گزارش مردمی مبنی بر حلق آویز شدن اهالی یک خانواده به نیروی انتظامی، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران جسد ۵ نفر از اعضای این خانواده را درحالت حلق آویز پیدا کردند افزود: با توجه به شرایط فیزیکی اجساد به نظر می‌رسد چند روز از زمان این حادثه گذشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: هم اکنون تیم مجربی از مأموران انتظامی و پزشکی قانونی با نظارت دادستان شهرستان در حال پیگیری ابعاد این پرونده هستند و بلافاصله نتایج تحقیقات به مردم اطلاع داده می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات دوحه فائزه هاشمی آیت الله ناصری شینزو آبه روز عرفه اصفهان نجف آباد نیروی انتظامی مذاکرات دوحه فائزه هاشمی آیت الله ناصری شینزو آبه روز عرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ناصر مرادی پویانی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار  خانواده  در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

وی همچنین با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش  داشته است، گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار های یک نفره یک میلیون تومان ، دونفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان ، سه نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

مرادی‌پویانی تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۶۱هزار و ۸۰۸  نفر در قالب ۲۷ هزار و ۵۲۰  خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • گزارش سازمان ملل از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در بیمارستان ناصر