Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در ایران در کنار دانش آموختن بایستی بعنوان سفیران فرهنگی منادی حق طلبی و آرمانخواهی ایران اسلامی باشند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی فرهنگ ملل دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور روز پنجشنبه با حضور سفرا و رایزنان فرهنگی کشورهای مختلف و همچنین مقامات کشوری و استانی در دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور، ابوالحسن خلج منفرد مدیرکل همکاری های علمی و دانشگاهی سازمان فرهنگی و ارتباطات اسلامی، اعلایی استاندار، حسن غفوری فرد رییس اسبق دانشگاه بین الملل، روسای دانشگاهها و دانشجویان و نمایندگان ۲۱ ملیت حضور داشتند برنامه های متنوع فرهنگی اجرا شد. 

محمد مهدی اعلایی در این جشنواره گفت: استان قزوین بدلیل قرار گرفتن در موقعیت خاص از حوزه اقتصادی و فرهنگی و سبقه تاریخی بسیار بارز است و امیدواریم در بازدید از بخشهای اقتصادی و فرهنگی به آن بیشتر واقف شوید. 

اعلایی افزود: معادلات جهان در حال بازبینی است و شناخت قدرتهای جهانی و کسانی که نقش بین المللی دارند گاهی به سلطه، سکه و سلاح محدود شده است. 

وی خطاب به دانشجویان خارجی افزود: کشوری که شما برای تحصیل انتخاب کرده اید جایی است که قدرت سلاح و سکه و سلطه تلاش کرده به آن اسیب بزند و با تحمیل جنگ تحمیلی هزاران شهید گرفتند و بسیاری از صاحب نظران و دانشمندان ما با ترور از فضای تاثیرگذاری حذف شدند که جای تامل دارد. 

وی افزود: شهید رجایی و بهشتی و بابایی که جریان ساز بودند اما حذف شدند و نگذاشتتددنفع ما به کشورها برسد. 

استاندار قزوین بیان کرد: کشوری که مشابه ما باشد نداریم که دشمنان میلیاردها دلار هزینه کنند که وجهه آن را مخدوش کنند اما هرکس به ایران می اید نگاهش فرق می کند چون میلیاردها دلار توسط کارتل ها هزینه شده تا چهره ایران جور دیگری جلوه کند. 

اعلایی بیان کرد: انسجام دادن به جریان اپوزیسیون و منافقان با هزینه های سنگین دشمن صورت می گیرد که کمتر کشوری این گونه است اما هنوز اقتدار ایران بیشتراز دشمنان حفظ شده و با همه مشکلات وضعیت اقتصادی ما بهتراز برخی کشورهاست. 

وی گفت: باید از شما بپرسیم که مختصات ابرقدرت بودن  چیست؟ ایا موفقیت در پیشروی فرهنگی یا سلطه و ترور و تخریب ارزیابی اقتدار است.

اعلایی تصریح کرد: با اوضاع پیش رو و وعده های صادق الهی که خداوند فرموده بدون تردید آینده متعلق به مظلومان و مستضعفان است.

اعلایی یادآورشد: البته حتما نواقصی داریم اما امیدواریم شما دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در ایران در کنار آموختن به آرمانهای ما توجه کنید و اگر پسندیدید منادی آن در جهان باشید. 

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین دانشجویان خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست است

وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طی مطلبی در صفحه شخصی خود در ویراستی، نوشت: گوئی، تمامیت خواهی و مخالفت خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران نه مبنای قانونی دارد و نه الزامی برای شورا و اتحادیه اروپا ایجاد می‌کند و نه گوش شنوایی در ایران دارد فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست هاست.

شایان ذکر است؛ پارلمان اروپا روز پنج‌شنبه با تصویب قطعنامه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران، حمله پهپادی و موشکی بی‌سابقه به سرزمین‌های اشغالی در واکنش به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن ساختمان کنسولی کشورمان در دمشق را در اوایل ماه جاری میلادی محکوم کرد و خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • زبانه کشیدن شعله‌های آتش حق طلبی از دانشگاه‌های کلمبیا و اوهایو
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست است
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است