Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، ویکتور اریسه کارگردان کهنه‌کار اسپانیایی که برای اولین فیلم بلند سینمایی‌اش «روح کندوی عسل» (۱۹۷۳) در دنیای سینما شناخته می‌شود، بعد از ۳۰ سال فیلم جدیدش را جلوی دوربین می‌برد.

رسانه ال دیاریو اسپانیا گزارش داد که این پروژه جدید با عنوان «نزدیک چشمانت» با بودجه‌ای که از سوی کانال سور رسانه‌ای در منطقه آندلس تامین می‌شود، ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ اطلاعاتی در مورد محتوای این فیلم غیر از اینکه خوزه کورونادو و ماریا لئون در نقش‌های اصلی آن بازی خواهند کرد و فیلم قرار است در سال ۲۰۲۳ منتشر شود، ارائه نشده است.

اریسه در ۵۰ سال گذشته تنها سه فیلم بلند سینمایی ساخته است. از فیلم «روح کندوی عسل» این کارگردان به عنوان یکی از زیباترین و چشمگیرترین فیلم‌های تاریخ سینما یاد می‌شود. دو فیلم دیگر این کارگردان با عناوین «جنوب» و «رویای روشنایی» به ترتیب در سال‌های ۱۹۸۳ و ۱۹۹۲ ساخته شده‌اند.

البته در سال ۲۰۰۷ یک کار مشترک میان عباس کیارستمی و اریسه نیز با عنوان «نامه ها» به کارگردانی این دو فیلمساز ساخته شد.

کد خبر 689324 برچسب‌ها کارگردانان سینمای جهان سینمای جهان اسپانیا فیلم خارجی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کارگردانان سینمای جهان سینمای جهان اسپانیا فیلم خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۶۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگردان پیشکسوت درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899824

دیگر خبرها

  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می سازد
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • دولت امنیت شغلی کارگران را فراهم سازد/ کارگر رکن تولید
  • کارگردان پیشکسوت درگذشت