Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@14:22:33 GMT

پاسخ منفی اینتر به PSG؛ قیمت اشکرینیار همین است

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۶۹۸۷

پاسخ منفی اینتر به PSG؛ قیمت اشکرینیار همین است

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن علاقه زیادی به جذب اشکرینیار دارد و مذاکرات برای انجام این انتقال را از مدتی قبل آغاز کرده است. 
آنترو هنریک، مدیر پی اس جی، روز گذشته دیداری با مدیران اینتر داشته تا مذاکرات نهایی برای جذب این بازیکن را انجام دهد. گفته می‌شود که اختلاف دو طرف بر سر مسائل مالی انتقال اشکرینیار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
اینتر امیدوار است که بتواند این مدافع را در تابستان امسال به فروش برساند تا بودجه لازم برای جذب گلسیون برمر، ستاره تورینیو، را تامین کند. خصوصا که قرارداد این بازیکن اهل اسلواکی در تابستان سال آینده به فروش می‌رسد و آنها دوست دارند که او را به صورت رایگان و آزاد از دست بدهند. 


حالا جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی، مدعی شده که هنریک روز گذشته در دیداری که با مدیران اینتر  داشته از آنها خواسته که مبلغ مدنظرشان برای فروش این بازیکن را کاهش دهند تا شرایط پی اس جی نیز برای جذب او فراهم شود. 
این باشگاه فرانسوی علاقه خاصی به خرید او دارد و حاضر است تمام مبلغ لازم برای انتقال او به پارک دو پرنس را به صورت یک جا به نراتزوری پرداخت کند اما در صورتی که مدیران این باشگاه نیز با کاهفش این مبلغ موافقت کنند. 
اما مدیران اینتر در جلسه روز گذشته تاکید کردند که به هیچ وجه از مبلغی که در نظر گرفته‌اند کوتاه نمی‌آیند. روزنامه کوریره دلاسرا مدعی شده که مبلغ مدنظر اینتر 70 میلیون یورو به علاوه بند پاداش است و این مبلغ برای جذب برمر و شاید حتی یک بازیکن دیگر کافی است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا میلان اشکرینار برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال

 به گزارش تابناک، مهاجم جدید اینتر با وجود تلاش برای اخذ تابعیت پرتغال به عنوان بازیکنی غیر اتحادیه اروپا از پورتو به اینتر پیوست.

روزنامه توتواسپورت نوشت پروسه اخذ شهروندی اتحادیه اروپا به این زودی‌ها به سرانجام نمی‌رسد و او به عنوان بازیکن غیر اروپایی راهی اینتر خواهد شد. کمتر از دو ماه دیگر طارمی رسما بازیکن اینتر خواهد شد. این بازیکن ۳۱ساله در حال حاضر با پورتو قرارداد دارد. اینتر مدت‌هاست با او به توافق رسیده و منتظر پایان فصل است. مهاجم تیم ملی ایران علاوه بر این برای انتقال به اینتر آزمایش‌های پزشکی باشگاه ایتالیایی را پشت سر گذاشته اما تنها موضوع رسمی‌شدن قرارداد است که تا زمانی که این ملی‌پوش ایرانی رسماً قراردادش با پورتو تمام نشود، اعلام نخواهد شد.

زمانی که طارمی رسما  به اینتر بپیوندد، خیلی زود رکوردشکنی خواهد داشت؛ حتی قبل از اینکه پا به توپ شود. پیش از او این تیم ایتالیایی هیچگاه بازیکن ایرانی نداشت و طارمی از این حیث تاریخ‌ساز خواهد شد.

پیوستن طارمی به اینتر باعث می‌شود تیم ایتالیایی فعالیت محدودی در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشته باشد چون این بازیکن سهمیه غیر اروپایی باشگاه را پر خواهد کرد. این ملی‌پوش ایرانی از سال ۲۰۱۹ در اروپا زندگی می‌کند. او برای تیم‌های ریوآوه و سپس پورتو پرتغال بازی کرده است و مراحل اخذ تابعیت پرتغال برای طارمی در حال انجام است.

  هر باشگاه در فوتبال اروپا سهمیه محدودی برای بازیکنان غیر اروپایی دارد و به همین خاطر بازیکنان تلاش می‌کنند با اخذ تابعیت اروپایی، این مانع را از میان بردارند.

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ اردیبهشت؛ سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند