Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@23:48:31 GMT

فصل نوین سیما با اعلام سربازی به سردار

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۶۵۰۹

فصل نوین سیما با اعلام سربازی به سردار

معاون سیما به مناسبت سفر به کرمان، طی یادداشتی، از هم‌افزایى شبکه‌هاى ملى و استانى خبر داد و نوشت: در تعامل با امور استان‌های رسانه ملی تلاش خواهد شد هویت و عدالت تجلى بیشترى یابد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ متن یادداشت محسن برمهانى معاون سیما بدین شرح است:

به لطف الهی، کرمان، شهر س.ر.د.ا.ر شهدای مقاومت اولین مقصد سفرهای استانی مدیران سیما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارشنبه پانزدهم تیرماه همراه با همکارانم در شورای مدیران معاونت سیما بر سر مزار حاج ق.ا.س.م‌.مان و دیگر شهدای این خطه از ایران حاضر شدیم، تا اعلام کنیم ما سرباز آن بزرگ مرد و آرمان‌هایش هستیم. آنگونه که س.ر.د.ا.ر شهیدمان در جبهه مقاومت و جنگ سخت مجاهدت می‌کرد و فدای این راه مقدس شد، ما نیز در جبهه‌ی جنگ نرم باید راه و اهداف ح.ا.ج ق.ا.س.م را که همانا مقاصد انقلاب و اسلام ناب محمدی است، دنبال کنیم. برکت حضور در گلزار شهدای کرمان، نه فقط زیارت، بلکه یادآوری این مهم بود که همه تلاش خود را به کار بریم تا در تمامی تولیدات معاونت سیما، م.ک.ت.ب شهید ق.ا.س.م س.ل.ی.م.ا.ن.ی را سرلوحه عمل قرار دهیم.

در جریان این سفر، جلسات پرباری برگزار شد. در جلسه خوبی که با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی داشتیم، به این مهم پرداخته شد که لزوماً مبادی رسمی نمی‌تواند پاسخگوی همه نیازهای رسانه ملی باشد و باید از مبادی غیررسمی، مثل همان جمع جوانان بی‌ادعا و دغدغه‌مند بیشتر استفاده کرد و مسیر این تعامل هموارتر شود.

آشنایی با ظرفیت‌های این نیروها، مشکلات آنها و همچنین شنیدن نقدهای ایشان نسبت به خودمان، دستاورد دیگر این نشست بود.

جلسه مشترک شورای مدیران سیما با شوراى معاونین صداوسیماى مرکز کرمان و همچنین دیدار با استاندار، مجمع نمایندگان استان و نمایندگى ولى فقیه در استان و امام جمعه کرمان هم از دیگر اتفاقات این سفر بود. حاصل این جلسات نیز بررسی و شناسایى ظرفیت های مشترک برای تولید برنامه ها و به ویژه جلا دادن برنامه‌ها با نور سردار دل‌ها ازجمله تولید سریالی با محوریت زندگی حاج قاسم بود.

کرمان، آغاز سفرهای استانی است و ان‌شاءلله در تعامل با معاونت امور استان‌هاى رسانه ملى، معاونت سیما با حضور در دیگر استان‌ها، در تلاش خواهد بود تا با هم‌افزایى شبکه‌هاى ملى و استانى، هویت و عدالت در تولیدات شبکه‌هاى سراسرى تجلى بیشترى یابد و ظرفیت‌ها و استعدادهای همه نقاط ایران عزیزمان در برنامه‌سازی را به فعل تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رادیو و تلویزیون معاون سیما حاج قاسم سلیمانی شهر شهدای مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت روز روانشناس که در مجموعه دهکده نشاط ولیعصر و به همت سازمان بهزیستی و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران به میزبانی اداره کل بهزیستی استان تهران برگزار شد، افزود: نقش روانشناسان در امیدآفرینی و سازندگی روح و جان بشر و تلاشی که برای زیبا زندگی کردن و بهینه بودن به کار می‌برند بر کسی پوشیده نیست.

وی گفت: نقش درمانگر جسمی و روحی ناهنجاری‌ها و نقص‌ها از یک سو، نقش پیشگیری و ممانعت از آسیب‌ها از یک سو؛ اما اینکه بتوان قدرت و توانمندی فرد را به کار گرفت و استعدادهای او را شناخت و در او انگیزه و امید ایجاد کرد از مهم‌ترین کار روانشناسان است.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: تدوین منشور مشاوره خانواده از مسوولیت‌هایی است که در سند مهندسی فرهنگی کشور بر عهده این معاونت قرار گرفته است و در ماه‌های قبل به تدوین نهایی رسید که بعد از رفتن به شورای مهندسی فرهنگی، عمومی خواهد شد.

وی بیان کرد: از وظایف دیگری که در ماه‌های آغاز به کار دولت از جانب رئیس جمهور بر عهده این معاونت گذاشته شد، برنامه‌ریزی برای پیشگیری یا کاهش طلاق بود که در این خصوص برنامه‌هایی را به ستاد ملی زن و خانواده بردیم و پس از تصویب، نتیجه نهایی در کمیسیون‌های فرعی و اصلی دولت مصوب و ابلاغ شد.

خزعلی همچنین گفت: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به طراحی پلتفرم همساز برای زوجین نوپا اشاره نمود، تا از روزی که ازدواج می‌کنند مشاور خانواده در اختیار آنها قرار بگیرد و هر ماه با آنها تماس گرفته شود. در این طرح همچنین آموزش‌هایی برای مهارت زندگی و ارتباط به زوجین داده می‌شود تا دچار مشکل نشوند.

وی ابراز امیدواری کرد مشاورین و روانشناسان در اجرای این برنامه معاونت را پشتیبانی و همراهی نمایند.

وی در ادامه مشاوره‌های روانشناسی و حقوقی را از جمله حمایت‌هایی دانستند که می‌توان به زنان سرپرست خانوار ارائه نمود.

در انتهای این مراسم از روانشناسان و مشاوران برتر تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6091291

دیگر خبرها

  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • صدا و سیما تحمل نقدپذیری خود را بالا ببرد