Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:03:21 GMT

خرید گوسفند زنده از دامکالا

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۷۷۱۶

خرید گوسفند زنده از دامکالا

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، از زمان قدیم تاکنون خرید و فروش گوسفند زنده کار دشواری نبوده است اما نیاز به فرد ماهر و توجه به نکاتی دارد. گوشت گوسفند برای مصارف انسانی مهم است چون دارای بسیاری از مواد مغذی و پروتئین هاست. به همین ترتیب به سلامت انسان کمک شایانی می‌کند. از طرفی گوشت گوسفند اگر ناسالم و دارای انگل و باکتری باشد باعث بیماری‌های انگلی در انسان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توجه داشته باشید از کدام مرکز گوسفند زنده خریداری می‌کنید و اینکه آن گوسفند چگونه ذبح می‌شود. برخی گوسفندان در مراکز غیر مجاز و روستاها پرورش پیدا می‌کنند که کاملاً موارد بهداشتی و اصولی برای رشد آنها رعایت نشده است. همین امر موجب می‌شود گوسفند انواع ویروس را بگیرد. در این صورت دامداران برای اینکه جلوی ضرر مالی خود را بگیرند و از تلفات بیشتر دام خود کم کنند اقدام به ذبح گوسفندان مریض می‌کنند. پس اهمیت به اینکه ذبح گوسفند نیز به صورت بهداشتی و در مکان سالم و تمیز باشد؛ مهم است.

مهمترین نکات در خرید گوسفند زنده

شما با اطلاع از یکسری نکات در رابطه با خرید گوسفند زنده می‌توانید خرید قابل قبولی داشته باشید. البته در این مورد تجربه مهمترین امر محسوب می‌شود. برخی نکاتی که باید به آن توجه کنید شامل موارد زیر است؛

از ابتدایی‌ترین نکات که در خرید دام باید به آن دقت کرد این است که آن مرکزی که قصد خرید از آن را دارید تحت نظارت وزارت بهداشت باشد و مهر استاندارد داشته باشد. در این مراکز رعایت بهداشت کاملاً الزامی است و گوسفندان با کیفیت پرواربندی می‌شوند.

دومین نکته توجه به ظواهر گوسفند است. گوسفند سالم مدام در حال نشخوار است، از گله جا نمی‌ماند و هوشیاری کامل را دارد. یعنی به کوچک‌ترین صدایی واکنش نشان می‌دهد. گوش و بینی سالم دارد یعنی هیچ ترشحی از گوش و بینی آن بیرون نمی‌ریزد. وزن دهی مناسب دارد، پشم های آن به راحتی کنده نمی‌شود (اگر پشم های گوسفند به راحتی کنده شود یعنی گوسفند بیمار است). گوسفند سالم دارای چشم‌های براق و درخشان است هرگونه فرورفتگی یا برآمدگی چشم نشان از مشکل است. دمای بدن نرمال گوسفند زنده ۳۸ تا ۳۹.۵ درجه است، مدفوع دام باید کاملاً نرمال باشد، سفتی یا نرمی زیاد مدفوع نشان از بیمار بودن دام است.

توجه به جنسیت گوسفند زنده یعنی نر یا ماده بودن آن هم مهم است. در اکثر موارد گوسفند نر به فروش می‌رسد چون بزرگ‌تر است و وزن بیشتری دارد.

معرفی مرکز تحت نظارت وزارت بهداشت:

مرکز دامکالا با چندین سال سابقه فروش گوسفند زنده در تهران و کرج دارای گواهی این ماد از وزارت صنعت و معدن و تجارت است. ما در مرکز خود تمامی قوانین و نکات مربوط به بهداشت فردی و محیط و گوسفندان را در رعایت می‌کنیم. همین موضوع باعث پیشی گرفتن ما از سایر رقیبان شده است. هدف مرکز ما فروش گوسفند سالم به مشتریان و جلب رضایت کامل آنان است.

گوسفند زنده در مرکز دامکالا در بهترین شرایط و محیط پرواربندی می‌شود. برای مثال دما و رطوبت محیط کاملاً مناسب شرایط و احوالات دام است. آخور و غذاخوری گوسفندان ضدعفونی شده است. گوسفندان از بهترین خوراک و کنسانتره‌های موجود تغذیه می‌کنند. هیچ‌گونه مواد شیمیایی و آنتی بیوتیک در مواد غذایی آنها وجود ندارد. آب کافی و تهویه مناسب در آخورها تعبیه شده است.

دامپزشکان ماهر در مرکز ما هر هفته با توجه به نیاز؛ واکسیناسیون گوسفندان را انجام می‌دهند و شرایط ظاهری و جسمی آنها را چک می‌کنند. مثل وزن، دمای بدن، ضربان قلب تا از سالم بودن گوسفندان اطمینان کامل حاصل شود. در مجموعه ما از هرگونه بیماری دام جلوگیری می‌شود. در واقع ما بهترین شرایط را در نظر گرفته‌ایم تا در ایران بهترین باشیم. حال که با مرکز ما آشنا شدید شما را با سایت مرکز نیز آشنا می‌کنیم.

سایت مرکز دام کالا

مرکز فروش گوسفند زنده دام کالا در دهه ۹۰ علاوه بر پرورش گوسفند زنده و فروش حضوری، اقدام به راه اندازی سایت نیز کرده است تا مشتریان بدون اتلاف وقت بتوانند خرید آسانی داشته باشند. سایت دامکالا قابلیت‌های زیادی اعم از: انتخاب ویژگی گوسفندان، نحوه خرید، پشتیبانی به موقع برای مشتریان، ارسال رایگان دام به تهران و کرج، ارسال فرد ماهر جهت ذبح دام شما کاملاً رایگان و بدون هزینه، انواع گوسفند زنده با رنگ، نژاد و وزن‌های مختلف و.... را دارا است. مجموعه ما برای دام‌ها قیمت گوسفند ایده آل و مناسبی نیزدر نظر دارد. چون مرکز ما پرورش دهنده گوسفندان است و شما کاملاً بی واسطه خرید خواهید کرد.

نحوه ثبت سفارش در سایت

برای ثبت سفارش گوسفند زنده در سایت دامکالا ابتدا باید گوسفند مورد نظر خود را در سایت انتخاب کنید.(از لحاظ نژاد، وزن، رنگ، قیمت). سپس اقدام به ثبت آدرس خود نمایید. همچنین باید شماره تماس خودتان را جهت هماهنگی برای ما ثبت کنید. با واریز مبلغ نهایی سفارش شما ثبت می‌شود و می‌توانید با خیال راحت منتظر ارسال محصول باشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5534425

منبع: مهر

کلیدواژه: گوسفند دام و گوسفند گوشت قرمز شهر تهران بازار تهران قیمت مسکن کسب و کار قیمت خودرو قیمت ماهی قیمت گوشت قیمت مرغ قیمت میوه گوشت قرمز قیمت خرده فروشی ماهی مسکن میوه گوسفند زنده فروش گوسفند مرکز ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های پاری سن ژرمن، لیورپول، منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد در لیگ‌های اروپا از شبکه سه و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز چهارشنبه

لیگ قهرمانان آسیا (یوکوهاما مارینوس - اولسان) ساعت ۱۳:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

لیگ یک فرانسه (لوریان - پاری سن ژرمن) ساعت ۲۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

جام حذفی ایتالیا (آتالانتا - فیورنتینا) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (اورتون - لیورپول) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (منچستر یونایتد - شفیلد یونایتد) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747405

دیگر خبرها

  • انهدام شبکه اغفال دختران چَتِربِت | ویدئو
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات