Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی این شرکت گفت که این تصمیم در مورد ۵۵ درصد از آپارتمان های تحت مدیریت شرکت به اجرا گذاشته می شود.

ونوویا شروع به اعمال محدودیت در سیستم های گرمایش شبانه مستاجران خود کرده است. این شرکت تاکید کرد که منابع تامین آب گرم تحت تاثیر این تصمیم قرار نمی گیرد، اما بالا بودن بهای انرژی احتمالا به افزایش قبوض آب و برق منجر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلمان با بحران سوخت مواجه شده، زیرا برلین به تحریم های ضد روسی در پی حمله روسیه به اوکراین پیوسته است.

محدودیت های اعمال شده از سوی آمریکا و اروپا به افزایش سرسام آور قیمت گاز و ته کشیدن ذخایر سوخت منتهی شده است.

در نتیجه، در هفته جاری قیمت گاز در معاملات آتی اروپا از ۱۹۰۰ دلار در هر ۱۰۰۰ مترمکعب فراتر رفت.

در عین حال، بزرگترین خریدار گاز روسیه در آلمان موسوم به یونیپر از دولت برلین تقاضای کمک مالی و بودجه مضاعف کرده است.

براساس اعلام وزارت اقتصاد آلمان، ظرفیت تاسیسات ذخیره سازی گاز طبیعی کشور در حال حاضر تقریبا به ۶۱ درصد رسیده که کمتر از حد معمول برای این فصل است.

مقام های آلمانی هشداردادند در صورت متوقف شدن انتقال گاز از روسیه، آلمان تنها برای دو ماه گاز کافی ذخیره دارد.

گزارش ها حاکی است که کاهش جریان گاز از روسیه به کشورهای اروپایی و همچنین پایین آمدن عرضه گاز در سطح جهانی موجب افزایش ۶۰ درصدی قیمت گاز در اروپا شده است.  

کارشناسان انرژی در بازارهای جهانی می‌گویند کاهش جریان گاز از روسیه به اروپا و بسته شدن ترمینال‌های گاز مایع در تگزاس آمریکا به دلیل آتش سوزی دلیل اصلی افزایش قیمت گاز در اروپاست.

روسیه علاوه بر کاهش مقدار گاز ارسالی به اروپا، انتقال گاز به کشورهای لهستان، بلغارستان، دانمارک، فنلاند و هلند را به خاطر عدم پرداخت بهای گاز به روبل متوقف کرده است.
دولت روسیه ماه مارس اعلام کرد که کشورهای غیردوست که علیه این کشور تحریم مالی اعمال کرده‌اند، باید پول گاز دریافتی خود را به جای یورو یا دلار به روبل بپردازند درغیر این صورت گاز آنها قطع خواهد شد.

برچسب‌ها روسیه آلمان گاز بحران اوکراین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه آلمان گاز روسیه آلمان گاز بحران اوکراین قیمت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در پایتخت آلمان/ دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانووستی، بخشی از برلین پایتخت آلمان به دلیل آتش سوزی در یک کارخانه زیر دود سمی پوشیده شده است و شهروندان هشدارهای اضطراری دریافت کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، ساعت یک بعد از ظهر به وقت محلی، ساکنان برلین و اطراف آن هشدار اضطراری را از مقامات مربوطه دریافت کردند که به صورت سیگنال صوتی روی تلفن های هوشمند آنها ارسال شد.

در این پیام که در پایگاه خبری اداره دفاع مدنی برلین منتشر شده، آمده است: تجزیه و تحلیل شرایط جوی و جهت وزش بادهای مربوطه نشان می دهد که ابرهای گاز دود از محل آتش سوزی به سمت شمال حرکت خواهند کرد حتی اگر هیچ ابری از دود قابل مشاهده نباشد.

این اداره همچنین نقشه ای را منتشر کرد که نشان دهنده گسترش مورد انتظار دود بود که کل قسمت غربی شهر برلین در آن با رنگ قرمز مشخص شده بود و به ساکنان توصیه می شد از نزدیک شدن به این منطقه اجتناب کنند، پنجره ها و درها را ببندند و سیستم های گرمایشی و تهویه را خاموش کنند.

آتش نشانان برلین نیز عکس هایی از کارخانه "دیل" منتشر می کنند که در منطقه لایشترفلده در حال آتش گرفتن است.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که آتش سوزی در کارگاهی در یک کارخانه معدنی رخ داده است که در آن مواد شیمیایی خطرناک در ساختمان وجود داشته و تلاش برای خاموش کردن آتش از بیرون در حال انجام است.

روزنامه محلی B.Z هم گزارش داد که آتش‌سوزی در کارخانه شرکت دفاعی Diehl که قطعات سیستم دفاع هوایی IRIS-T را در برلین تولید می کند، رخ داده است.

کد خبر 6095841

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی از وضعیت بازار اجاره‌بها/ رشد قیمت در راه است یا بازار مهار می‌شود؟
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد
  • آلمان کاردار سفارت روسیه را احضار کرد
  • برنامه دولت انگلیس برای مقابله با تغییرات اقلیمی غیرقانونی اعلام شد
  • آتش‌سوزی در پایتخت آلمان/ دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
  • تورم آلمان دوباره افزایش یافت
  • دفاع هوایی پاشنه آشیل اتحادیه اروپا
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • خطر از بزرگترین اقتصاد اروپا گذشت