Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر رجب زینی‌وند روز شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در اهمیت پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا، شناسایی و امحاء کالاهای قاچاق در حوزه‌های مختلف بهداشتی، درمانی و زیبایی در دستور کار شبکه بهداشت و درمان پاکدشت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در راستای اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق ۵۰ داروخانه ،۷۰ واحد آرایشی و بهداشتی، سه هزار و ۳۰۰ مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۱۴۰ عطاری مورد ارزیابی قرار گرفت.
این مسئول خاطرنشان کرد: باتوجه به اهمیت پایش فرآورده‌های سلامت محور در محل واحدها، کارشناسان شبکه بهداشت در واحدهای نظارت بر امور دارویی،  بهداشت محیط و نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی به طور مستمر بازدیدهای دوره‌ای و مشترک با دیگر ارگان‌ها با هدف کنترل اصالت این فرآورده‌ها بصورت هفتگی انجام می‌دهند.
زینی‌وند اضافه کرد: در جریان این بازرسی‌ها در صورت مشاهده کالاهای غیرمجاز، اقلام سطح عرضه با همراهی و تحت نظر سازمان های برون بخش از جمله پلیس امنیت اقتصادی شهرستان، تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف اقدام قانونی از جمله امحا در محل صورت می‌گیرد.
وی اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون هفت هزار واحد اقلام قاچاق غیرمجاز به ارزش ریالی حدود ۷۰۰ میلیون ریال از سطح شهرستان پاکدشت جمع‌آوری شده و پرونده واحدهای متخلف به مراجع قضایی ارجاع شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت گفت: برچسب‌های اصالت قدیمی به دلیل احتمال تقلب، نامعتبر است و برچسب‌های اصالت و سلامت جدید کلا همگی دارای مشخصات GTIN بارکد، شناسه ۱۶ رقمی (UID)، سری ساخت و تاریخ انقضا است که همگی آنها قابلیت رهگیری دارند.
این مسئول افزود: مردم به منظور بررسی نهایی و قطعی تشخیص اصالت کالاهای سلامت محوراز سه راه ارسال کد شناسه کالا به صورت پیامک به سامانه ۲۰۰۰۸۸۲۲، مراجعه به سامانهwww.ttac.ir و یا استفاده از اپلیکیشن TTAC  استفاده کنند.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها اقلام دارویی کالای قاچاق پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقلام دارویی کالای قاچاق پاکدشت اقلام دارویی کالای قاچاق پاکدشت شبکه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف دو محموله قاچاق در پایتخت به ارزش بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری جزئیات دو پرونده اخیر پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در کشف محموله‌های قاچاق را تشریح کرد و گفت: اولین پرونده مربوط به کشف ۵۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در شمال تهران است. چندی پیش ماموران این پلیس، اخباری مبنی بر دپوی مقدار زیادی کالای خارجی قاچاق در یکی از فروشگاه‌های شمال تهران دریافت کرده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد چندین خودروی شوتی شبانه به محل این فروشگاه آمده و مقادیر زیادی کالای قاچاق در آنجا دپوی شده است. در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای عملیات اخذ شد.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل و انجام بازرسی از آن گفت: ماموران در جریان بازدید از این مغازه ۴۰ دستگاه لوازم خانگی از قبیل ۲۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۹ دستگاه یخچال فریزر، و ۱۵ دستگاه سایر لوازم آشپزخانه قاچاق را که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود، کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

وی با اشاره به دومین پرونده  نیز گفت: با انجام اقدامات پلیسی، مشخص شد یک مغازه در محدوده شمالی پایتخت، مشغول به دپو و فروش البسه، کیف و کفش قاچاق کرده است. در همین راستا و اخذ حکم قضایی، ماموران به این مرکز مراجعه کرده و در بازدید از این فروشگاه، ۳۳۰ جفت کفش و ۱۶۰۰ ثوب پوشاک و ۱۵۰ عدد کیف خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه در این پرونده یک نفر دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۳۰ میلیاد ریال برآورد و اعلام کردند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز