Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:20:58 GMT

بیش از چهار تن آرد قاچاق در گچساران کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۴۵۰۴

بیش از چهار تن آرد قاچاق در گچساران کشف شد

سرهنگ ارسلان خادمیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر(ع) این فرماندهی این محموله را درحین ایست و بازرسی در محور گچساران به شیراز متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو چهار تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق معادل ۱۱۵ کیسه ۴۰کیلو گرمی را  کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: در این رابطه راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ انتقال داده شد .

فرمانده انتظامی گچساران همچنین از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز در این شهرستان خبر داد. 

وی اظهار داشت: با مشارکت یگان های انتظامی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در گچساران با هماهنگی مرجع قضایی به مرحله اجرا شد.

وی افزود: در این طرح مأموران ۴۴ نفر قاچاقچی، ۶۰ نفر معتاد و ۴ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر کردند و همچنین ۳۲۲ دستگاه خودرو و هشت دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

خادمیان تصریح کرد: همچنین در این طرح ۶۷ نفر به جرم سرقت و ۱۷۶ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر ۳۰۲ مورد حکم جلب اجرا و ۲۸ قبضه اسلحه کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی ماموران در این طرح همچنین از ۶۰ واحد صنفی بازدید که تعداد ۱۸ واحد صنفی پلمپ شد.

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: طرح های ارتقای امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم این شهرستان در سال جاری همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گچساران کهگیلویه و بویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا هاشمی‌فر بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و در پی پایش و رصد اطلاعاتی شبانه‌روزی و دقیق پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر مغایرت وزنی در محموله ترانزیتی پارچه از یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا هنگام کنترل خودروهای عبوری، کامیون مورد نظر را مشاهده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و به کشف ۱۰ تن انواع پارچه خارجی قاچاق موفق شدند.

وی ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این راستا پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی و اقدام قرار گرفت.

کد خبر 6094490

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان