Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:36:48 GMT

بهره‌برداری از دو بوستان در منطقه ۸ تا یک ماه آینده

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۴۸۵۹۰

بهره‌برداری از دو بوستان در منطقه ۸ تا یک ماه آینده

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه تنهایی با اشاره به پایین بودن سرانه فضای سبز در منطقه ۸ گفت: برای رفاه حال شهروندان و رفع این معضل، شهرداری منطقه هشت در ۹ ماه اخیر احداث دو بوستان را در دستور کار قرار داد که این دو بوستان تا یک ماه آینده به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه ۸ با اشاره به راه اندازی تصفیه خانه جهت آبیاری فضای سبز در منطقه: بیان کرد با ایجاد این تصفیه خانه ۶ محله منطقه از فرصت آبیاری فضای سبز بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: یکی دیگر از دستاوردهای این نمایشگاه اطلاع شهروندان و بازدید کنندگان از اقدامات در قالب تولید محتوا و بسته‌های تصویری است یعنی ما وقتی از اقدامات در پروژه تصفیه خانه مسیل باختر سخن می‌گوئیم شاید مردم این عملکرد را احساس نکنند اما با مراجعه به نمایشگاه می‌توانند با تماشای تصاویر و فیلم‌های این پروژه، از تلاش منطقه ۸ در این زمینه اطلاع پیدا کنند.

وی در پایان از زحمات اعضای خانواده شهرداری در طول هفته برگزاری نمایشگاه گفت: مهمترین دستاوردهای این نمایشگاه در وهله اول برای بهره‌برداری توسط مدیران شهری کلانشهرها است و تهران به عنوان پایتخت ام القرای جهان اسلام در این نمایشگاه، فضایی را در اختیار قرار داد که کلانشهرها از اقدامات پایتخت الگو بگیرند تا دیگر شهرها با بومی سازی دستاوردهای تهران، برنامه‌ریزی‌های خود را لحاظ کنند.

کد خبر 5534424

منبع: مهر

کلیدواژه: فاطمه تنهایی شهرداری منطقه 8 شهرداری تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران حج تمتع سازمان حج و زیارت شهر تهران شهردار تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران علیرضا زاکانی آلودگی هوا عید سعید قربان شورای شهر کمیته امداد امام خمینی روز عرفه گردشگری منطقه ۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: پروژه فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرزاد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌هایی که در کشور و به تبع آن در استان وجود دارد موضوع فناوری است، گفت: در این راستا به منظور رفع موانع تکنولوژی و فنی واحدهای صنعتی احیا شده که ماموریت و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است فن‌بازار در استان تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در حال حاضر نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.

محمدی بیان کرد: در استان چندین واحد صنعتی را دانش‌بنیان کردیم؛ همچنین با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی ازنا، اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.

مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد، یادآور شد: خوشبختانه این واحد پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران