Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن ساسانی روز شنبه در نشست با فرماندار و جمعی از کشاورزان تیران و کرون در محل فرمانداری این شهرستان افزود: تمامی درخواست‌های کشاورزان و صنعتگران برای اخذ پروانه حفاری و یا بهره برداری از چاه های آب جدید در سامانه متمرکز ثبت و پس از بررسی کمیسیون تخصصی صدور پروانه انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، یک نفر از قضات دادگستری کل اصفهان، کارشناسان و مسئولان حوزه آب و نماینده مدیریت عالی استان از اعضای این کمیسیون است .

مدیر عامل آب منطقه ای اصفهان ادامه داد: با توجه به شرایط بحرانی آب، صدور مجوزها بر اساس شرایط خاص انجام و ادارات شهرستانی بدون طی فرآیند قانونی شرایط صدور مجوز پروانه ندارند.

وی یادآورشد: برای چاه های غیر مجاز پروانه بهره برداری صادر نشده و با متخلفین برخورد قانونی می شود.

به گفته وی، کمک به رفع نیاز آب صنایع و کشاورزان با ارائه راهکار و  راهنمایی کارشناسان بر اساس قانون توزیع عادلانه آب انجام می شود.

ساسانی خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۳۸۴۸ به منظور دریافت گزارش های مردمی حفاری و برداشت غیرمجاز آب راه اندازی شده و مردم می توانند گزارش تخلفات را به واسطه این خط ارتباطی اعلام کنند.

نماینده مردم‌شهرستان‌های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: نظارت های میدانی و بررسی نیاز کشاورزان  و صنعتگران از شاخصه های مدیریت جدید آب منطقه ای است.

ابوالفضل ابوترابی تشکیل کمیته حقیقت یاب برای نیاز کشاورزان را فرصتی برای تصمیم گیری صحیح در توزیع آب بیان کرد و اظهارداشت: بررسی های کارشناسی در توزیع عادلانه آب و مدیریت مصرف کارگشا است.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی توزیع آب چشمه مرغاب تیران و کرون تا رودخانه زاینده رود مورد مطالبه ذی نفعان این حوزه است.

به گزارش ایرنا، بیش از پنج هزار چاه آب غیرمجاز در طی ۱۵ سال گذشته در استان اصفهان پلمب شده است.

برچسب‌ها تیران وکرون اصفهان شرکت آب منطقه ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیران وکرون اصفهان شرکت آب منطقه ای تیران وکرون اصفهان شرکت آب منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۴۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز

ایسنا/البرز مدیرکل صمت البرز گفت: حدود هزار نفر در بخش معدن استان مشغول به کار هستند.

محمد انصاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۱ معدن فعال در استان وجود دارد، اظهار کرد: بیشتر معادن استان به مواد معدنی و مصالح ساختمانی از جمله شن، ماسه و سنگ لاشه ساختمانی اختصاص دارد.

وی در پاسخ به اینکه بیشتر معادن البرز در کدام مناطق متمرکز است، گفت: محدوده تهراندشت در شهرستان ساوجبلاغ بیشتر معادن البرز را در خود جای داده است.

این مسئول تصریح کرد: در مجموع چهار میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال سرمایه گذاری در این معادن صورت گرفته و ۹۸۵ نفر هم در آنها مشغول به کار هستند.

مدیر کل صمت البرز با اشاره به پروانه‌های جدیدی که سال گذشته صادر شده، افزود: سال گذشته در مجموع شش فقره پروانه بهره برداری معدن و شش فقره پروانه اکتشاف در استان صادر شده است.

انصاری ابراز کرد: علاوه بر این، سال گذشته صلاحیت هشت معدن به دلیل عدم فعالیت و انجام تعهدات قانونی بهره بردار سلب شده است.

وی با اشاره به وجود تعدادی معدن غیرفعال در استان گفت: در حال حاضر ۳۰ معدن غیرفعال در استان وجود دارد که با برگزاری جلسات مختلف در صدد فعال سازی آنها هستیم.

انصاری افزود: با اولویت برنامه جامع وزارت صمت در راستای توسعه معادن کشور، تمامی ظرفیت‌های معدنی استان مورد توجه قرار خواهند گرفت تا از فرصت‌های اشتغالزایی و توسعه اقتصادی این بخش بهره برداری لازم انجام گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • کمبود برق مانع توسعه اقتصادی تیران شده است
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز